برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن تام فورد نویر آنتراسایت مردانه Tom Ford Noir Anthracite

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن تام فورد نویر آنتراسایت مردانه Tom Ford Noir Anthracite کد 14951 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه تام فورد نوآ آنتراسایت Tom Ford Noir Anthracite For Men 100 میل
نام تجاری:
13,368,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه تام فورد نویر آنتراسایت ادوپرفیوم Tom Ford Noir Anthracite EDP For Men عطری است فوق العاده محرک و اغوا کننده از برند تام فورد ، که دوگانگی و تضاد انسان ها را منعکس می کند مانند نور در تاریکی.
طبع عطر زیبای نویر آنتراسایت گرم و تند است که با فصول سرد سال هماهنگی داشته و شما عزیزان می توانید در هر مراسمی از رایحه ی جذاب و دلپذیر ادکلن Noir Anthracite لذت ببرید و مطمئنا بخاطر عطر و بوی منحصر بفرد و تحریک کننده ای که دارد نظر همه را بخود جلب خواهد کرد.
رایحه غالب عطر از فلفل سیچوان و آبنوس شکل گرفته که بویی بسیار سنگین و قوی با ماندگاری بسیار بالایی ایجاد کرده است و همچنین نت آغازین عطر نویر آنتراسایت با گرمای فلفل سیچوان و ترنج و زنجبیل آغاز شده و کمی شیرینی با خود به همراه دارد که با گذر زمان و آهسته آهسته به رایحه ادویه ای، یاس و گالباننیوم نزدیک می شود که تعادل را کاملا در عطر پدیدآورده و تا پایان حفظ می کند. نت های پایه نیز شامل سدر، صندل سفید، نعناع هندی، چرم و چوب ابنوس است.
طراحی بطری عطر کاملا خاص و لوکس و به رنگ فلزی تیره همراه با رگ های سیاه است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه تام فورد نویر آنتراسایت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه تام فورد نویر آنتراسایت ادوپرفیوم Tom Ford Noir Anthracite EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل های سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج ، فلفل سیچوان ، زنجبیل
رایحه میانی
رایحه های ادویه ای و رایحه های گلی
رایحه پایه
چوب صندل ، چوب درخت سدر ، درخت آبنوس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم