برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه جگوار استنس ادوتویلت Jaguar Stance edt For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جگوار استنس ادوتویلت Jaguar Stance edt For Men کد 14947 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه جگوار استنس Jaguar Stance For Men 100 میل
نام تجاری:
1,784,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جگوار استنس ادوتویلت Jaguar Stance edt For Men جگوار استنس ادکلنی است جدید و مردانه ، که عطر و بوی فوق العاده جذاب و جوان پسندی دارد.سازنده عطر استنس سعی داشته که در ساخت عطر ، رایحه جدیدی از ترکیب چوب و ادویه ایجاد کند.
کیفیت مواد تشکیل دهنده در عطر Stance حرف اول را می زند ، که ترکیب ادویه و چوب و میوه های تازه علاوه بر اینکه طول عمر و ماندگاری عطر را بالا برده بلکه رایحه ای کاملا شرقی و چوبی با رایحه ای تند ایجاد کرده است و از مخلوط عطر خوش هل و وانیل به عنوان رایحه غالب بویی خارق العاده ای استشمام می شود.
عطر Jaguar Stance سمبل یک مرد مستقل و شخص قوی است و منعکس کننده یک فلسفه خاص و بویی مدرن می باشد و بگونه ای طراحی شده که طیف وسیعی از سلیقه ها را برآورده می کند و برای مردان موفق و با اعتماد به نفس ایجاد شده است که به اندازه کافی شجاع هستند و می توانند عطر و بوی قوی مردانه داشته باشند.
در نت اول حضور پرتغال ماندارین و سیب سبز آبدار و هل و جوز هندی ، فلفل سیاه ، قدرت عطر را در اولین استشمام آشکار می کند و یک حس کاملا قوی از ترکیب با نت های چوبی ایجاد می کند به همین خاطر در نت میانی آرام ، آرام عطر و بوی مردانه خس خس و بوی عمیق نعناع هندی و سرو و چوب صندل به طرز ماهرانه ای به روی صحنه می رود و در آخر نت های وانیل و کهربا و مشک ، خزه و پاپیروس که از حساسیت زیادی برخوردار هستند یک رایحه پیچیده ای را به ترکیبات قوی اضافه می کنند.
توصیف عطر جگوار استنس به راحتی با کلمات آسان نیست ، بنابراین می توانید عطر را سفارش دهید و عطر و بوی زیبا و جدید استنس را تجربه کنید، ادکلن Stance برای فصول سرد سال و حتی بهار نیز مناسب است.
رایحه عطر مردانه جگوار استنس مشابه رایحه عطر مردانه آلفرد دانهیل کاستوم Custom Alfred Dunhill for men است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Jaguar Stance دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه جگوار استنس ادوتویلت Jaguar Stance edt For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
پرتغال ماندارین و سیب سبز آبدار و هل و جوز هندی ، فلفل سیاه
رایحه میانی
خس خس و بوی عمیق نعناع هندی و سرو و چوب صندل
رایحه پایه
وانیل و کهربا و مشک ، خزه و پاپیروس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم