برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ من ادو تویلت Carolina Herrera CH Men EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ من ادو تویلت Carolina Herrera CH Men EDT For Men کد 14935 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا Carolina Herrera CH Men Limit Edition For Men 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا Carolina Herrera CH Men Limit Edition For Men 200 میل
نام تجاری:
4,680,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ من ادو تویلت Carolina Herrera CH Men EDT For Men با نوع رایحه گل، خوراکی، طبیعت، تند، شیرین، گرم مناسب استفاده آقایان در روزهای سرد و خنک سال می باشد.
عطر مردانه سی اچ من، تولیدی برند کارولینا هررا، محصول کشور آمریکا است که در سال 2009 به بازار عرضه شده است. طراح و مؤسس آمریکایی ونزوئلایی این برند اولین محصول عطری کارولینا هررا را که در ابتدا در زمینه مد و فشن فعال بود، در سال 1988 معرفی و به بازار عرضه نمود.
 عطر سی اچ، با ساختار رایحه مرکبات، گل، میوه، چرم، گیاهان معطر، وانیل، چوب، دارای غلظت ادوتویلت بوده و از زمان معرفی شدن تا کنون جزء پرفروش ترین مدل های این عطر به شمار می رود. بدلیل ترکیب نت های مختلف عطر سی اچ کارولینا هررا پیام "جمع اضداد" را به درستی انتقال می دهد.
با اسپری کردن عطر مردانه سی اچ من، متوجه رایحه خوشایند نارنج، گریپ‌فروت و چمن می شوید. در نت میانی عطر از ترکیب جذاب زعفران، گل یاسمین، جوز هندی، گل بنفشه و نت‌های چوبی به هیجان خواهید آمد و در نت پایانی استشمام نت‌های متنوع مشک، وانیل، چرم، خزه‌ی اوک موس، عنبر، خس خس، چوب صندل و چوب کشمیر حس غیر قابل وصفی را به شما انتقال خواهد یافت.
عطر مردانه کارولینا هررا CH Men با قدرت انرژی بخشی و ایجاد انگیزه و تمرکز می تواند گزینه مناسبی برای شما و عزیزان شما باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه CH Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ من Carolina Herrera CH Men EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم، شیرین، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-05-23

Carolina Herrera CH Men EDT For Men :

عطر پر طرفداریه ، گرم و شیرین و کمی تند و تیز با روایح برجسته از شکر - سبزه و چمن - کمی چوب و چرم و مقداری مشک و عنبر که اولش بنظر بوی خنک و شیرین داره اما در اصل مخصوص روزهای سرد یا خنک پاییز و زمستون هست ، پخش و ماندگاری خوبی داره با 5 پاف نسخه 100 میل : یکی دو ساعت پخش متوسط تا فاصله دو نفر و ماندگاری حدود 4 - 5 ساعت روی پوست ، بشخصه این عطر برام زیاد خوشبو نبود اما شیشه و بسته بندی خوبی داشت برای همین فعلا نگهش داشتم : 6.5 از 10 امتیاز کلی و نظر شخصی من برای این عطر 100 میل .

محصولات مرتبط
9,868,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا 212 وی آی پی من وایلد پارتی ادوتویلت Carolina Herrera 212 VIP Men Wild Party EDT for men کد 9556 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم