برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر و ادکلن مردانه آدیداس یوفا چمپیون لیگ Adidas UEFA Champion Leage Set For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر و ادکلن مردانه آدیداس یوفا چمپیون لیگ Adidas UEFA Champion Leage Set For Men کد 14787 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و ادکلن مردانه آدیداس یوفا چمپیون لیگ Adidas UEFA Champion Leage Set For Men شامل یک عطر با غلظت ادوتویلت و اسپری مردانه است.
عطر UEFA Champion Leage گیاهی است که به افتخار فدراسیون جهانی فوتبال نامگذاری شده است و رایحه سبک و دلپذیر آن موجب می شود تا در تمام طول سال از ورزش کردن لذت ببرید.
 عطر مردانه آدیداس با رایحه های خنک، تند و تلخی که دارد عطری بسیار پر انرژی است که با نت های ترش لیمو ترش , گل بنفشه  واسطوخودوس باز می شود و  پس از گذشت مدتی نت های میانی رایحه های عمیق و مردانه ای با سیب سبز , مشک کشمیر , برگ مریم گلی به وجود می آورند و در نهایت با نت های گرم و چوبی گیاه پاتچولی،وانیل و چوب بلوط که بوی جنگل را به یاد شما می آورد به پایان می رسد.
عطر مردانه آدیداس Uefa Champion Leage با رایحه بی نظیر خود می تواند امضایی باشد برای مردی که میخواهد همیشه به یاد آورده شود.
همچنین ست عطر مردانه آدیداس به همراه اسپری می تواند هدیه با ارزشی باشد برای کسانی که دوستشان دارید.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ست عطر و اسپری مردانه آدیداس یوفا چمپیون لیگ را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست عطر مردانه Uefa Champion Leage دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست عطر و ادکلن مردانه آدیداس یوفا چمپیون لیگ Adidas UEFA Champion Leage Set For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
عطر: 100 میل ، اسپری: 150 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
لیمو ترش،گل بنفشه،اسطوخودوس
رایحه میانی
سیب سبز،مشک کشمیر،برگ مریم گلی
رایحه پایه
بلوط چوبی،گیاه پاتچولی،وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم