برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پاکوروکا هات سنس گلدPacoroca Hot Sense Gold EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاکوروکا هات سنس گلدPacoroca Hot Sense Gold EDP For Men کد 14539 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه پاکوروکا هات سنس گلدPacoroca Hot Sense Gold EDP For Men 100 میل
نام تجاری:
1,034,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پاکوروکا هات سنس گلدPacoroca Hot Sense Gold EDP For Men عطری با گروه بویایی چرمی است که ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی فوق العاده ای دارد. این عطر مردانه فرانسوی دارای رایحه ماندگاری از وانیل، مشک، گیاه خس خس، کهربا، سرو ویرجینیا و چرم است که ترکیب بی‌نظیری از گیاهان گرم و سرد و شیرینی را ایجاد کرده است.
پس از اسپری کردن هات سنس گلد روی پوست یا لباستان، نت آغازین آرامش‌بخشش شروع به نواختن می‌کند و مشام شما را نوازش خواهد داد. این نت از رایحه های میوه‌ای، رایحه‌های سبز، درخت سرو، چای ماته و آویشن تشکیل شده است و عطر دل‌انگیز و رویایی‌ای را در فضا پخش می‌کند. پس از گذشت مدتی از استفاده Hot Sense Gold نت میانی‌اش با رایحه گل یاس، گل رز و زنبق زرد به مشام می‌رسد که عطری بسیار دل‌انگیز و نشاط ‌آور و آرامش‌بخش برای شما خواهد بود.
اگر به دنبال عطری برای تمام روزهای سال می‌گردید و در انتخاب عطری ماندگار و همیشگی برای خودتان دچار وسواس شدید، ما این عضو از خانواده فرانسوی پاکوروکا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین این عطر با قیمتی مناسب و رایحه‌ای جذاب و پرطرفدار و ماندگاری بالا، می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب برای عزیزانتان به حساب بیاید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه پاکوروکا Hot Sense Gold دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پاکوروکا هات سنس گلد Pacoroca Hot Sense Gold EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
رایحه های میوه‌ای، رایحه‌های سبز، درخت سرو، چای ماته و آویشن
رایحه میانی
رایحه گل یاس، گل رز و زنبق زرد
رایحه پایه
وانیل، مشک، گیاه خس خس، کهربا، سرو ویرجینیا و چرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-11-19

برخلاف توضیحات ارائه شده نه موندگاری داره نه پخش بو

1398-11-21

امروز رسید دستم خیلی راضیم من اینو از ارشاکو با Hot Sense نقره ای با هم گرفتم نظر شخصیم اینه نسخه گلد بهتر از هات سنس بود ولی در کل خیلی از خریدم راضیم ضمن اینکه گلد ماندگاریش بالاتر هست در کل عالی بود

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم