برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ون کلیف اند آرپلز این نیویورک ادوتویلت Van Cleef & Arpels In New York EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ون کلیف اند آرپلز این نیویورک ادوتویلت Van Cleef & Arpels In New York EDT for men کد 14415 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه ون کلیف اند آرپلز این نیویورک Van Cleef & Arpels In New York EDT for men 125 میل
نام تجاری:
6,750,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ون کلیف اند آرپلز این نیویورک Van Cleef & Arpels In New York EDT for men عطری مردانه وکلاسیک است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. کمپانی ون کلیف در سال  1906 توسط ون کلیف و پسر خوانده اش سلیمان آرپلز تاسیس گردید. تاسیس کمپانی Van Cleef & Arpels با الهام گرفتن از عشقی بود که بین ون کیلف و همسرش بود.
عطر مردانه ون کلیف اند آرپلز طبعی خنک و تلخ دارد و مناسب برای فصول گرم می باشد همچنین با رایحه ی خنک خود تجربه ی به یاد ماندنی از تابستانی زیبا را برایتان رقم خواهد زد.
گروه بویایی عطر مردانه In New York آروماتیک سرخسی می باشد. عطار مشهور سونی کونستنت خالق ادو تویلت مردانه Van Cleef & Arpels In New York می باشد. نت های اولیه عطر مردانه این نیویورک لیمو ترش , نارنگی ماندارین , نعناع هندی می باشد.
نت های میانی ادو تویلت مردانه این نیویورک اسطوخودوس , روایح چوبی , سالویا اسکلاریا , مشک استفاده شده است. در نت های پایه عطر مردانه Van Cleef & Arpels In New York دانه تونکا , کهربا به کار رفته است که حالتی خاص و کلاسیک به عطر داده است.
رایحه ی غالب عطر و ادکلن ون کلیف اند آرپلز In New York نت های معطر و خوشبو می باشد همچنین ساختار اصلی عطر مردانه کلیف اند آرپلز لیمو باشد. رایحه ی لیمو حس نشاط و سرزندگی به شما می بخشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ادو تویلت مردانه این نیویورک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ون کلیف اند آرپلز این نیویورک Van Cleef & Arpels In New York EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
لیمو ترش , نارنگی ماندارین , نعناع هندی
رایحه میانی
اسطوخودوس , روایح چوبی , سالویا اسکلاریا , مشک
رایحه پایه
دانه تونکا , کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
8,324,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مشترک زنانه مردانه ون کلیف اند آرپلز امبر امپریال ادوپرفیوم Van Cleef and Arpels Ambre Imperial for women and men edp کد 7684 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم