برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه پانوژ (پانوگ) سدر استورم ادوپرفیوم Panouge Cedarstorm EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پانوژ (پانوگ) سدر استورم ادوپرفیوم Panouge Cedarstorm EDP for men کد 14413 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه پانوژ سدر استورم Panouge Cedarstorm EDP for men 100 میل
نام تجاری:
7,595,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پانوژ (پانوگ) سدر استورم ادوپرفیوم Panouge Cedarstorm EDP for men محصول کمپانی فرانسوی پانوژ می باشد که از سال 1984 نام پانوژ را برای خود انتخاب کرد و بعد از آن به طور تخصصی در زمینه عطر و ادکلن فعالیت کرد. امروزه برند پانوژ جایگاه ویژه ای در دنیای عطر و ادکلن دارد. عطر مردانه سدر استورم عطری شیک و جذاب و محصول سال 2013 می باشد. رایحه ی عطر و ادکلن مردانه پانوژ گرم و تند است بنابراین در روز های سرد سال همچنین در فصل بهار می تواند همراه بسیار خوبی باشد.
افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند همچنین از هوش بالایی برخودارند و نیز خون گرم مهربان و گاها عجیب اما دوست داشتنی عطر های گرم و تند را بسیار دوست می دارند. رایحه ی غالب عطر مردانه Panouge Cedarstorm ترکیبی از نت های چوبی با نت های گرم و تند هستند که حالتی جذاب و مردانه به عطر می بخشند.
 ساختار اصلی عطر و ادکلن مردانه سدر استورم چوب صندل می باشد. در ساختار رایحه ی اولیه ادو پرفیوم مردانه پانوژ از ترنج و فلفل سیاه استفاده شده است. بی شک ترکیب میوه و ادویه بسیار جذاب و روح نواز است. رایحه ی میانی عطر سدر استورم از ادویه گل میخک , جوز , سدر تشکیل شده است.
رایحه ی پایانی عطر و ادکلن مردانه Panouge Cedarstorm EDP تزکیبی از چوب صندل سفید , عنبر , صمغ کندر می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن مردانه Cedarstorm EDP دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پانوژ (پانوگ) سدر استورم ادوپرفیوم Panouge Cedarstorm EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج , فلفل
رایحه میانی
ادویه گل میخک , جوز , سدر
رایحه پایه
چوب صندل سفید , عنبر , صمغ کندر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم