برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سنچری ادوپرفیوم Alfred Dunhill Century EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سنچری ادوپرفیوم Alfred Dunhill Century EDP for men کد 14407 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سنچری Alfred Dunhill Century EDP for men 75 میل
  • عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سنچری Alfred Dunhill Century EDP for men 135 میل
نام تجاری:
3,302,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سنچری ادوپرفیوم Alfred Dunhill Century EDP for men محصول سال 2018 می باشد. آلفرد دانهیل طراح و کار آفرین بریتانیایی تبار است که شرکت Alfred Dunhill را در لندن تاسیس نمود و از سال 1934 وارد دنیای عطر و ادکلن شد.
کارلوس بنایم خالق عطر اغواکننده Alfred Dunhill Century می باشد و عطر سنچری را در گروه معطر ادویه ای قرار داده است. عطرهایی که رایحه ای ادویه ای در عین حال شاداب و مرطوب را ارائه می کنند عمدتا در گروه معطر ادویه ای قرار می گیرند.
عطر مردانه سنچری عطری مدرن برای مردان امروزی و با طبعی خنک مناسب برای فصول زیبای بهار و تابستان می باشد. رایحه ی غالب عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سنچری گیاه ناگارموتا می باشد که ترکیب نت های چوبی با دیگر نت های عطری بسیار جذاب و مشام نواز است از این رو نت های چوبی ترکیب اصلی بیشتر عطر های مردانه می باشند.
ساختار اصلی ادو پرفیوم مردانه سنچری گیاه ناگارموتا می باشد. گیاه ناگارموتا گونه ای از پاپیروس می باشد که بویی خاص و رایحه ای بسیار نافذ دارد که به سرعت وارد سیستم تنفسی می شود. رایحه های عطر و ادکلن مردانه Alfred Dunhill Century EDP به قرار زیر است:
رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج , نارنگی ماندارین
رایحه میانی : بهارنارنج , هل , صمغ کندر
رایحه پایه : گیاه ناگارموتا , چوب صندل سفید , مشک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر آلفرد دانهیل Century دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سنچری ادوپرفیوم Alfred Dunhill Century EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گریپ فروت , ترنج , نارنگی ماندارین
رایحه میانی
بهارنارنج , هل , صمغ کندر
رایحه پایه
گیاه ناگارموتا , چوب صندل سفید , مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,996,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل دیزایر فور من (دانهیل قرمز) ادوتویلت Alfred Dunhill Desire for a man (Red) EDT for Men کد 445 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم