برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه سریس پرفیومز اسپلندور اسپورت ادوپرفیوم Seris Parfums Splendor Sport EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه سریس پرفیومز اسپلندور اسپورت ادوپرفیوم Seris Parfums Splendor Sport EDP For Men کد 14393 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه سریس پرفیومز اسپلندر اسپورت Seris Parfums Splendor Sport EDP For Men 100 میل
نام تجاری:
1,093,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه سریس پرفیومز اسپلندور اسپورت ادوپرفیوم Seris Parfums Splendor Sport EDP For Men در سال 2016 در کشور سوییس تولید و معرفی شد که نسخه ای دیگر از مجموعه اسپلندر است. اسپلندر اسپورت دارای رایحه شیرین و خنک است و همچنین عطری است نشاط آور و هیجان انگیز که برای استفاده آقایان در طول فصول گرم سال پیشنهاد بسیار خوبی می باشد و دارای غلظت ادوپرفیوم است.
رایحه غالب سریس پرفیومز اسپلندر اسپورت مرکبات است و دارای غلظت ادوپرفیوم می باشد. همانظور که از اسم عطر مشخص است Splendor Sport مناسب آن دسته از ورزش کاران و ورزش دوستانی است که میخواهند با رایحه دلنشین این عطر انرژی بیشتر گرفته و در روز های گرم تابستان و بهار با انگیزه تر ورزش نمایند همچنین جالب است بدانید شعاری که برای این عطر انتخاب شده بسیار جالب می باشد ( ورزشکاران و مردان اسپرت ).
ساختار رایحه های Seris Parfums Splendor Sport عبارتند از نت های آغازین که شامل سیب ، خربزه ، سیسیلی ، ترنج و پس از مدتی رایحه آگوا، یاس، لوتوس احساس میشود که نت های میانی هستند، سپس پچولی، صندل، فلفل، چرم که نت های پایانی هستند استشمام می شوند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن سریس پرفیومز اسپلندر Sport دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه سریس پرفیومز اسپلندور اسپورت ادوپرفیوم Seris Parfums Splendor Sport EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
سیب ، خربزه ، سیسیلی ، ترنج
رایحه میانی
آگوا، یاس، لوتوس
رایحه پایه
پچولی، صندل، فلفل، چرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم