برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک له اینسومیس ما فورس مردانه اصلی Lalique L'Insoumis Ma Force

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک له اینسومیس ما فورس مردانه اصلی Lalique L'Insoumis Ma Force کد 14350 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه لالیک له اینسومیس ما فورس Lalique L' Insoumis Ma Force For Men 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه لالیک له اینسومیس ما فورس Lalique L' Insoumis Ma Force For Men 100 میل - تستر
نام تجاری:
3,032,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لالیک له اینسومیس ما فورس ادوتویلت اصلی فرانسه Lalique L’Insoumis Ma Force EDT For Men توسط فابریس پلگرین ساخته شده است و طبع خنکی دارد که مناسب برای روزهای گرم سال می باشد.رایحه غالب چوب، نتهای آروماتیک و معطر و اسطوخودوس است که به رایحه خنکی خاصی را می دهد و مناسب روزهای گرم سال است.عطر لالیک له اینسومیس ما فورس مناسب برای آقایان پر مشغله و فعالی می باشد که به گروه بویایی چوبی معطر علاقه دارند.
ادکلن مردانه له اینسومیس ما فورس از برند لالیک اصلی دارای شیشه ای مستطیل شکل و ساده و شیک می باشد که درپوش نقره ای رنگش به خوبی بر روی شیشه سوار شده است.

ادکلن ما فورس در سال 2018 به بازار عرضه شد و در همان ابتدا توانست طرفداران زیادی را به این محصول جدید برند معتبر لالیک جذب کند. لالیک له اینسومیس از با سه نت بویایی پل ارتباطی بین شما و رایحه های جذاب طبیعت خواهد بود.
در ابتدای اسپری کردن این عطر بر روی نبضتان به خوبی متوجه رایحه های لیموترش، هل، سیب و مرکبات خواهید شد پس از مدتی رایحه های اسطوخودوس، رزماری و برگ بنفشه خود نمایی می کند و در انتها بعد از گذشت مدتی چشمیگر رایحه های روایح چوبی، کهربا و چوب کشمیر پایانی باشکوه را برای این عطر رقم می زد.
عطر مردانه Lalique L’Insoumis اصل فرانسه دارای پراکندگی بو و ماندگاری خوبی می باشد و از نوع عطرهای ادوتویلت به شمار می رود.

رایحه مشابه با عطر مردانه مون بلان (مونت بلانک) لجندMont Blanc Legend  را می توانید با عطر لالیک مردانه Lalique L’Insoumis Ma Force اصل تجربه کنید.
نت های موجود در عطرله اینسومیس ما فورس ادوتویلت اصلی فرانسه شامل:

  • نت های بالا: سیب سبز مرکبات هل لیمو
  • یادداشت های میانی اسطوخودوس برگ بنفشه رزماری کافور
  • یادداشت های پایه یادداشت های چوبی چوب ترمه کهربا

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر مردانه لالیک L’Insoumis Ma Force دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ا دکلن ارشاکو عطر و ادکلن لالیک له اینسومیس ما فورس مردانه اصلی Lalique L'Insoumis Ma Force را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
سیب سبز مرکبات هل لیمو
رایحه میانی
اسطوخودوس برگ بنفشه رزماری کافور
رایحه پایه
یادداشت های چوبی چوب ترمه کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
9,818,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فلور یونیورسال (نواغ پریمیر فلیور یونیورسله) زنانه مردانه Lalique Fleur Universelle کد 2276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم