برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(4)
دوست داشتن4
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) اکسپلور ادو پرفیوم Mont Blanc Explorer EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) اکسپلور ادو پرفیوم Mont Blanc Explorer EDP For Men کد 14305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه مون بلان اکسپلورر Mont Blanc Explorer EDP For Men 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه مون بلان اکسپلورر Mont Blanc Explorer EDP For Men 200 میل
  • عطر و ادکلن مردانه مون بلان اکسپلورر Mont Blanc Explorer EDP For Men 100 میل - تستر
  • عطر و ادکلن مردانه مون بلان اکسپلورر Mont Blanc Explorer EDP For Men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
  • عطر و ادکلن مردانه مون بلان اکسپلورر Mont Blanc Explorer EDP For Men 4.5 میل
نام تجاری:
43,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(22 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) اکسپلور ادو پرفیوم Mont Blanc Explorer EDP For Men یکی دیگر از بهترین مدل های برند مون بلان می باشد و عطری است مدرن و خوشبو و عامه پسند که رایحه ای متفاوت نیمه شیرین، شاداب و بسیار مطوب را به خود اختصاص داده است.
در اولین اسپری از عطر explorer متوجه رایحه مطلوب فلفل برزیلی، مریم گلی و ترنج و سپس رایحه چرم و تیور و در آخر نت پایانی پوسته محافظ کاکائو، عنبر و نعنا هندی خواهید شد که ترکیب این رایحه با یکدیگر بویی وصف نشدنی را به ارمغان خواهد آورد.
آقایون در باشگاه و محل کار و کلا به صورت روزانه به علت فعالیت بالا بیشتر دچار تعریق می شوند ولی دیگر نگران بوی بد عرق خود و دیگران نباشید با این رایحه مطلوب و شیرین بهترین روز را برای خود رقم بزنید و این رایحه را به دیگران هدیه بدهید.
بانوانی که به دنبال عطری مناسب برای یادبود و هدیه ای مناسب برای تمامی سنین هستند سایت ارشاکو این مدل عطر از برند mont blanc را به شما پیشنهاد می دهد البته عطر شیرین بسیار مناسب برای فصل بهار می باشد پس بهترین هدیه به عنوان عیدی در روزهای خوش عید به عزیزانمان می باشد تا در تمامی روز های بهاری بعد از عید همیشه به یاد بمانیم.
ظاهر اکسپلورر بسیار شیک و ساده و زیبا می باشد که بر لاکچری و بروز بودن عطر می افزاید. عطر explorer به شکل بطری استوانه ای می ماند که روی آن را لایه ای چرم مانند مشکی پوشانده است که بر زیبایی خود افزوده است و اندازه بطری به گونه ای است که به راحتی درون ساک ورزشی و کیف و داشبورد ماشین شما جای می گیرد و در تمامی روز همراه شما می باشد.
مون بلان اکسپلورر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف روزانه در تمام فصل بهار میباشد و عطرمون بلان سرشار از حس اعتماد به نفس و منحصر به فرد بودن میباشد.غلظت ادکلن مردانه مون بلان از نوع ادوپرفیوم می باشد که باعث ماندگاری طولانی مدت رایحه خوشایند عطر بر روی لباس و بدن شما می باشد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ عطر مینیاتوری مردانه مون بلان اکسپلور را مشاهده می کنید :

فروشگاه ershaco.com از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه مون بلان Explorer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) اکسپلور ادو پرفیوم Mont Blanc Explorer EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-08-19

بسیار عطر خوشبو و شیک و‌ شباهت بسیار زیادی میتونم بگم بالای 80 درصد با کرید اونتوس دارد.بنده 3 بار از فروشگاه ارشاکو‌خرید کردم و بسیار ماندگاری بالا و به نسبت قیمتهای پرفیوم فعلی بازار بسیار معقول هست چون محصول اصلی برند مون بلن خودکار،خودنویس و فندک و لوازم اکسسوریست هنوز عطرهای این برند علیرغم کیفیت عالی،با قیمت بسیار معقولتر ارائه می شود.
با تشکر از فروشگاه محترم ارشاکو.

1399-01-11

با سلام و تشکر از تعاریف جالب سایت ارشاکو برای این عطر . این ادوپرفیوم بویی مرکباتی - چوبی و تا حدی چرمی با همراهیه کمی میوه داره که تشابهاتی با عطر اونتوس معروف داشته البته نه زیاد بلکه یادآور نتهایی از اون هست بویژه روایح پایانی اونتوس . بویی خنک و شیرین و کمی تلخ که بتدریج چوبی چرمی معطر با کمی روایح میوه و مرکبات میشه - و کم کم چوبی مرکباتیه چرمی تلخ و کمی شیرین ، از نظر کیفیت فاصله زیادی با اونتوس نداره و نسبتا قابل قبوله اما پخش و موندگاریش در مقابل اون زیاد جالب توجه نیست ، شاید با چند پاف بیشتر جبران بشه ولی در کل پرفورمنس اکسپلورر متوسطه که به نسبت قیمتش بیشتر از این هم انتظار نمیرفت ازش ، (آشپز که دو تا شد آش یا شور میشه یا بی نمک) . این ادوپرفیوم به تنهایی برای لذت بردن شخص از عطر در ساعات تنهایی یا مطالعه و محل کار خوب جواب میده و حتی تغییر نتهای مشخصی هم مشاهده میشه اما در مراسم و مهمونیها اگه کسی اونتوس اوریجینال یا مشابهات کیفیت متوسط و پر قدرتی ازش استفاده کرده باشه بطور حتم بوی لطیف این عطر مشخص نخواهد شد شاید از فاصله نزدیک کسی متوجه بشه و اسم عطرو بپرسه ! . پخش بوی متوسط تا حدود یکی دو ساعت با شش پاف و موندگاریه متوسط حدود پنج ساعت . تو هوای معتدل و نیمه گرم بهار و تابستون عملکرد بهتری داره اما در روزهای گرم باید یکی دو بار تمدید بشه . با این قیمت فعلی با کمی گذشت ارزش خرید داره اما نه بیشتر ، در کل 8 از 10 با تمام مشخصاتی که ذکر شد . با تشکر مجدد از سایت ارشاکو .

محصولات مرتبط
4,847,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) لجند اسپشنال ادیشن ادوتویلت Mont Blanc LEGEND SPECIAL EDITION 2014 for Men کد 574 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم