برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا تاندر فییل مردانه Zara Thunder Feel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا تاندر فییل مردانه Zara Thunder Feel کد 14284 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه زارا فاندر فییل Zara Thunder Feel EDP For Men 120 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زارا تاندر فییل مردانه Zara Thunder Feel یکی از پر فروش ترین مدل های زارا می باشد که مورد پسند بسیاری از آقایون مد روز و خوش سلیقه می باشد.
آقایون در محل کار هنگام ورزش و... بیشتر دچار تعریق می شوند و همیشه از بوی بد عرق خود و دیگران در عذاب هستند اما zara این امکان را برای شما فراهم نموده تا با استفاده از بوی لطیف رایحه فاندر فییل همیشه و در تمامی مراحل زندگی از بوی خوبی برخوردار باشید و این رایحه را به دیگران هدیه بدهید تا در تمامی مجالس و مهمانی ها و ... بدرخشید و توجه همه را به خود جلب نمایید.
zara در گروه بویایی تند و گرم می باشد که بسیار مناسب برای فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می باشد و بسیار مناسب برای آقایون ورزشکار است.
عطر و ادکلن فاندر فییل از برند زارا بسیار  مناسب برای هدیه دادن به کسانی می باشد که دوسشان داریم تا همیشه در ذهن بمانیم.
ساختار رایحه زارا thunder feel از چوب می باشد که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می باشد پس می تواند در محل کار و قرار ملاقات های شما بسیار مورد استفاده قرار بگیرد و خاصیت ادوپرفیوم این عطر زارا که مشاهده شده از 30 تا 50 درصد درون عطر وجود دارد باعث ماندگاری طولانی مدت رایحه عطر بر روی لباس و بدن شما می شود.
عطر و ادکلن zara از سه نت تشکیل شده است که شامل نت اولیه هل و نت میانی کورانول و نت پایانی سدر می باشد.
سایت اینترنتی ارشاکو این عطر زارا رو به شما معرفی می کند تا همیشه بدرخشید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن مردانه زارا Thunder Feel دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زارا تاندر فییل مردانه Zara Thunder Feel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
هل
رایحه میانی
کورانول
رایحه پایه
سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,101,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر زارا توباکو اینتنس دارک اکسکلوزو و ریچ وارم ادکتت مردانه zara tobacco intense dark exclusive rich warm addictive کد 18383 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم