برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لووه (لوئوه) اسنسیا پور هوم مردانه Loewe Esencia Pour Homme EDP

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لووه (لوئوه) اسنسیا پور هوم مردانه Loewe Esencia Pour Homme EDP کد 14035 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه لووه اسنسیا پور هوم Loewe Esencia Pour Homme EDP For Men 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه لووه اسنسیا پور هوم Loewe Esencia Pour Homme EDP For Men 100 میل - تستر
نام تجاری:
7,828,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(13 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لووه (لوئوه) اسنسیا پور هوم ادو پرفیوم Loewe Esencia Pour Homme EDP For Men محصول کشور اسپانیاست که در سال 2018 تولید و به بازار جهانی عرضه شده است .

لووه اسنسیا رایحه ای خنک و تلخ دارد که حاصل از ترکیب نت های ساده اما جذابی است .

لووه را میتوان از گروه عطرهای چوبی و آروماتیک به حساب آورد که با غلظت ادوپرفیوم تولید شده است .با اسپری کردن مقداری از عطر بر روی دست یا لباس ،نت اولیه اسطوخودوس به مشام شما خواهد رسید .

سپس نوبت به نت میانی وتیور میرسد که به عنوان یک پایدار کننده و رایحه چوبی دلپذیر در عطر عمل میکند .در نهایت به نت پایه چوب صندل میرسیم که یکی از خوشبو ترین و خاص ترین چوب های موجود در صنعت عطرسازی است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Loewe Esencia دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه لووه (لوئوه) اسنسیا پور هوم ادو پرفیوم Loewe Esencia Pour Homme EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
7,587,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر ادکلن زنانه و مردانه لووه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico EDP men women کد 10943 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم