برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه روبرتو ورینو پیور من اینتنسو Roberto Verino Pure Man Intenso EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه روبرتو ورینو پیور من اینتنسو Roberto Verino Pure Man Intenso EDP For Men کد 13737 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه روبرتو ورینو Roberto Verino Pure Man Intenso EDP For Men 150 میل
نام تجاری:
2,199,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه روبرتو ورینو Roberto Verino Pure Man Intenso EDP For Men یک عطر خوش بو و ماندگار از برند روبرتو ورینو می باشد که توسط یکی از برترین عطر سازان به نام Jean-Christophe Herault ساخته شده است..ادکلن مردانه روبرتو ورینو دارای رایحه ای گرم و تلخ است و مناسب استفاده در فصول سرد سال می باشد.وقتی عطر مردانه روبرتو ورینو را برای اولین بار روی پوست یا لباستان اسپری می کنید متوجه بوی هل و نعناع خواهید شد که انرژی و شادی ویژه ای را برای شما به همراه دارد. پس از مدتی نوبت به نت های میانی می رسد که با ترکیب شیرین بیان و فلفل سیاه ظاهر می شوند.و در پایان نت های پایانی با ترکیب بوی چرم، پاتچولی و خزه‌ی اوک موس به کار خود پایان می دهند.پرفیوم مردانه روبرتو ورینو از پخش بوی خوبی برخوردار است.

عطر و ادکلن مردانه روبرتو ورینو از نت های زیر تشکیل شده است :

  • نت آغازی : هل و نعناع
  • نت میانی : شیرین بیان و فلفل سیاه
  • نت پایانی : چرم، پاتچولی و خزه اوک موس

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه روبرتو ورینو پیور من اینتنسو ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه روبرتو ورینو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ershaco  عطر و ادکلن مردانه روبرتو ورینو Roberto Verino Pure Man Intenso EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطرمردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، تلخ ، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
150 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-10-18

من به عنوان کسی که برای اولین بار ازش استفاده کردم واقعا راضی بودم و خوشم اومد واقعا خوش رایحه و خوش بود ولی تنها اشکالش این بود که موندگاریش بیشتر از دو سه ساعت نبود ولی خوب رایحه خوبش این خلا رو پر کرده بود من به شخصه خوشم اومد و دوسش داشتم.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم