برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس سیکرت نایت ادوتویلت Antonio Banderas The Secret Night EDT for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس سیکرت نایت ادوتویلت Antonio Banderas The Secret Night EDT for Men کد 13317 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس سیکرت نایت Antonio Banderas The Secret Night for Men 100 میل
نام تجاری:
1,888,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس سیکرت نایت ادوتویلت Antonio Banderas The Secret Night EDT for Men نسخه ی دیگری از سری عطرهای سیکرت کالکشن کمپانی آنتونیو باندارس است که در سال 2016 با رایحه ای تلخ و خنک معرفی گردید .
ادکلن سیکرت نایت با شیشه ای از تیپ ادکلن های مردانه ی این لاین آنتونیو باندراس رونمایی گردید و این بار رنگ آبی تیره برای آن انتخاب شده است تا مرموز بودن مایع درون آن را هرچه بهتر به نمایش بگذارد . 
عطر مردانه سیکرت نایت رایحه ای آروماتیک و مرکباتی دارد که با نت هایی چون ترنج ، ماندارین و برگ بنفشه آغاز می گردد .
به مرور زمان با ورود رایحه ی اسطوخودوس و نت های دریایی و ترکیب آنها با پلاخور و رازیانه ، حالت مرکباتی آغازین به شدت تغییر کرده و به سمت ادویه ای شدن سوق پیدا می کند . اما زیبایی رایحه سیکرت نایت مردانه زمانی به اوج خود می رسد که نت های پایه ی آن که شامل دانه تونکا ، شن و کهربا است ، به رایحه وارد می شوند .
ورود نت های پایه تغییر و تحویلی بی نظیر را در رایحه ایجاد می نماید و از ادکلن مردانه سیکرت نایت آنتونیو باندراس یک رایحه ی آروماتیک و ادویه ای ناب و استثنایی به وجود می آورد که قادر است نظر همگان به ویژه مردان جوان و شیک پوش را به خود جلب نماید .
ادوتویلت Secret Night رایحه غالب دانه تونکا را دارد و برای استفاده در فصل های خنک پیشنهاد می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس سیکرت نایت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس سیکرت نایت ادوتویلت Antonio Banderas The Secret Night EDT for Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
باریجه، برگ بنفشه، پرتقال ماندارین ، ترنج
رایحه میانی
گیاه پلاخور، بوته رازیانه، اسطوخودوس ، نت دریایی
رایحه پایه
دانه تونکا، شن ، کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
5,362,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس اوربان سداکشن این بلک ادوتویلت Antonio Banderas Urban Seduction In Black EDT for men کد 6586 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,820,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس الکتریک سداکشن بلو ادوتویلت Antonio Banderas Electric Seduction Blue EDT For Men کد 2345 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,930,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آنتونیو باندراس کوکتل سداکشن بلو مردانه ادوتویلت Antonio Banderas Cocktail Seduction Blue EDT For Men کد 491 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,066,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس پلی این بلک سداکشن ادوتویلت Antonio Banderas Play In Black Seduction EDT for Men کد 13313 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم