برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه لومانی الپاسو Lomani Elpaso For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه لومانی الپاسو Lomani Elpaso For Men کد 13040 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه الپاسو لومانی Luhmani Elpaso For Men 100 میل
نام تجاری:
864,000 تومان
دارای اصالت گارانتی و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لومانی الپاسو Lomani Elpaso For Men دارای رایحه ای خنک و تند می باشد. ادکلن الپاسو در سال 1990 توسط شرکت فرانسوی لومانی طراحی و تولید شده است.

با اولین اسپری عطر مردانه الپاسو نت های لیمو، اسطوخودوس، اوکالیپتوس و آویشن را استشمام می کنید که حسی سرشار از آرامش را به شما می دهد و پس از زمان کوتاهی نت های یاس، جوز، سرو کوهی، میخک جای نت های آغازین را می گیرند. حال با گذشت زمان نت های پایانی سدر، مشک، گلسنگ، چوب صندل خودنمایی می کنند.

بطری عطر لومانی الپاسو از شیشه است که درب قهوه ای رنگی دارد و نام محصول بر روی شیشه طراحی شده است که زیبایی اش را دوچندان کرده است.

غلظت ادکلن Lomani Elpaso For Men از نوع ادو تویلت می باشد و ساختارش از میوه، چوب ،خاک و زمین، گل است که حس شادابی خاصی را به شما القا میکند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه لومانی الپاسو را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه لومانی الپاسو Lomani Elpaso For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه لومانی الپاسو Lomani Elpaso For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-27

درود این موارد را باید تلفنی از دفتر مرکزی جویا شوید که از انبار استعلام لحظه ای بگیرند.در مورد سوال دومتون منظور شما از بوی قدیمی رو متوجه نمیشویم آنچه باید اعلام کنیم عطر اورجینال ارسال میشود و عطر ها گارانتی اصالت دارند. موفق باشید

1398-05-20

تاریخ تولید این محصول کی هست؟ و آیا میفیت سال های گذشته را دارد یا خیر؟

1398-01-13

درود به هیچ وجه اینطور نیست که عطری که سلفون نداشته باشد پس تقلبی هست برخی برندها (مثلا تد لاپیدوس) و برخی مدل ها از برخی برندا حتی تام فورد سلفون ندارند . خیلی سو استفاده کنندگان چون میدونند عوان اینطور تفکر میکنند عطر هایی که ذاتا هم سلفون ندارند با هزینه ناچیزی سلفون میکنند و خریدار به گمان خود فکر میکند اصل است در صورتی که همه عطر ها سلفون ندارند (اکثرا دارند) پس به خاطر این دلیل که اگر عطری سلفون نداشته باشد تقلبی هست نمیتوان به کل خط قرمز روی عطری کشید.در مورد این عطر هم سلفون داشتنش باید از دفتر مرکزی بپرسید از انبار جویا شوند . موفق باشید

1397-12-05

سلام ؛ ببخشید اینو میپرسم ، این ادکلن سلفون داره ؟ متاسفانه جدیداً بعضی فروشنده های بی انصاف ، ادکلن هایی رو که بدون سلفون هست رو دستکاری میکنند . شیشه ادکلن فیک رو داخل کارتن اورجینال قرار میدن . واسه همین چون ادکلنی سلفون نداشته باشه احتمال دستکاری بسیار زیاده . من این سوال رو در مورد ادکلن وان من شو هم پرسیده بودم . چون این بلا بابت اون ادکلن سرم اومده . ( البته این مربوط به سایت شما نیست ) اگه ممکنه محبت کنید اینو از بخش فروش پیگیری کنید . با تشکر از شما ....

1397-10-07

من در سال 1994 پک این محصول رو که بصورت اودکلن همراه با اسپری بوده است را استفاده میکردم. اما شما سال 2014 رو سال معرفی محصول بیان کردید!!!! بسیار خوش عطر و جذاب است و البته به ندرت در فروشگاه ها یافت می گردد.

1397-11-05

درود ممنون از نظرتون این مهم تصحیح شد با تشکر

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم