برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه جان وارواتوس دارک ربل رایدر ادوتویلت John Varvatos Dark Rebel Rider edt for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جان وارواتوس دارک ربل رایدر ادوتویلت John Varvatos Dark Rebel Rider edt for Men کد 11922 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه جان وارواتوس دارک ربل رایدر John Varvatos Dark Rebel Rider for Men 125 میل
نام تجاری:
14,222,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جان وارواتوس دارک ربل رایدر ادوتویلت John Varvatos Dark Rebel Rider edt for Men عطری است با رایحه ی گرم و شیرین که در گروه عطرهای چوبی و چرمی قرار دارد. دارک ربل رایدر در سال 2016 معرفی گردید و عطرساز آن رودریگو فلورس است. او که سالهاست با کمپانی جان وارواتوس همکاری دارد ، این بار در عطر مردانه دارک ربل رایدر با استفاده از روایح چرم ، کاکائو ، گلهای رز و بنفشه ، وانیل و انگور و زعفران ، ترکیبی ابداع نموده است که با بوی ملایمی از گل آغاز می شود و به عطر تلخی همراه با بوی چرم می رسد. پوشش چرمی شیشه ی این عطر صراحتا به این امر تاکید دارد. این ترکیب بی نظیر ، شیک پوشی و وقار مردانه را القا می نماید و با پراکندگی و ماندگاری بسیار بالایی که دارد می تواند انتخابی بی نظیر برای یک میهمانی مجلل در شبهای سرد زمستان باشد. عطر مردانه دارک ربل رایدر  با غلظت ادوتویلت و در حجم 125ml تولید و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جان وارواتوس دارک ربل رایدر John Varvatos Dark Rebel Rider for Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه جان وارواتوس دارک ربل رایدر ادوتویلت John Varvatos Dark Rebel Rider edt for Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نارنج ، زعفران ، مرزنجوش ، زوفا
رایحه میانی
بنفشه , رز , ریشه زنبق , گل اوسمانتوس , صمغ کندر
رایحه پایه
وانیل , روایح چوبی , کاکائو , چرم , سدر , نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-16

بعد خرید واقعن راضی بودم ارزشش رو داشت. از ادکلنهایی قدیمی تا 500 تومن هم بهتره واقعن.

محصولات مرتبط
3,330,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جان وارواتوس جی وی ایکس ان جی (آبی) ادوتویلت John Varvatos JV x NJ Nick Jonas (Blue) EDT for Men کد 17277 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم