برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه تیری موگلر ای من پیور مالت ادوتویلت Thierry Mugler A Men Pure Malt EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه تیری موگلر ای من پیور مالت ادوتویلت Thierry Mugler A Men Pure Malt EDT for men کد 11159 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه تیری موگلر ای من پیور مالت Thierry Mugler A Men Pure Malt 100 میل
نام تجاری:
8,727,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه تیری موگلر ای من پیور مالت ادوتویلت Thierry Mugler A Men Pure Malt EDT for men در سال 2009 به افتخار نوشیدنی سنتی اسکاتلند ، با رایحه چوب های معطر و ادویه به بازار عرضه گردید.
نتیجه این ترکیبات، عطری با رایحه دلفریب و پیچیده را به وجود آورده است که با رایحه گرم و شیرین میوه ای آغاز می شود و پس از آن رایحه نعنای هندی و چوب های معطر را تداعی می کند و با گذشت زمان حسی از روایح شرقی و خاک مرطوب را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
عطر ای من پیور مالت ، مانند سایر عطر های سری ای من تیری موگلر یک بطری استوانه ای با نشان ستاره ای بسیار زیبا در وسط بطری دارد که زرق و برق ویژه ای به این عطر پر طرفدار بخشیده است.
استفاده از عطر A Men Pure Malt با رایحه گرم و شیرین خارق العاده اش می تواند در ماه های سرد حسی دلپذیر را برایتان بیافریند. 
رایحه اولیه : روایح میوه ای
رایحه میانی : مالت ( جو ) - رایحه چوب
رایحه پایه : روایح شرقی - زغال سنگ 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه تیری موگلر ای من پیور مالت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه تیری موگلر ای من پیور مالتادوتویلت Thierry Mugler A Men Pure Malt EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل های سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
روایح میوه ای
رایحه میانی
مالت ( جو ) - رایحه چوب
رایحه پایه
روایح شرقی - زغال سنگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-05-23

A*Men Pure Malt for men -_- عطریکه در سایتهای خارجی و داخلی تعریفش رو زیاد شنیده بودم : عطری خوشبو با رایحه ای : ملایم - گرم - شیرین و کمی میوۀ نیمه خشک و خیلی کم چوبی ابتدا بویی تازه از میوه های نیمه خشک شده با شکلات تافی کره ای داره که بعد از مدتی بوی میوه ای مانندش تبخیر میشه و بیشتر بوی تافی کره ای و کمی بوی عسل مانند تا نزدیک انتها باقی میمونه در انتهای روایح بوی تافی کره ای و عسل مانند با عطری خفیف از چوب سدر و کمی بوی خاک نیمه مرطوب و نسبتاً خوشبو بمشام میرسه و بعد از دو سه ساعت آروم آروم محو میشه پخش بویی ملایم و ماندگاری در حد متوسط داره ، اما هنر عطر ساز اینجاست که عطریو به شما ارائه داده که بوی اون تداعی کنندۀ تصویریست که از خوردن این خوراکیها در کنار یک باغچۀ خانگی در ذهن شما ساخته میشه یعنی تا حدی شباهت اثر حس بویایی با حس چشایی در حالیکه بوی خود عطر چیز خیلی بخصوص و کمیابی نیست و شاید خیلی از افراد براشون عادی و روزمره باشه و اینجا هنر هست که حرف اول و آخرو میزنه مثل آهنگی که با شنیدن اون ، خیلی از چیزها از جمله دیدن مناظر طبیعی رو به یاد شما میاره ، عطر خوشبویی برای ملاقات نزدیک و مهمانیهای خودمانی میتونه باشه ، بوی معمولی و آشنایی داره ولی ازش سیر نمیشین حتی اگه 10 پاف ازش بزنین . رایحه : 9 از 10 پخش بو : 7 از 10 ماندگاری : 7 از 10 ارزش خرید : 8 از 10 تست شده با تستر اوریجینال : 0525530 15285 - March 2016 موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم