برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود بلک ادوپرفیوم Rio Collection Wood Black EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود بلک ادوپرفیوم Rio Collection Wood Black EDP for men کد 1091 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ریو کالکشن وود بلک Rio Collection Wood Black for men 100 میل
نام تجاری:
1,038,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود بلک ادوپرفیوم Rio Collection Wood Black EDP for men در سال 2012 به بازار عرضه شد.
عطر مردانه ریو کالکشن وود بلک با رایحه تلخ ، تند و گرم برای استفاده در فصل های سرد و خنک مناسب است.
Rio Collection Wood Black با رایحه ای ادویه ای و چوبی در ابتدا با نت های اسطوخودوس، مریم گلی و بخور آغاز می شود. در ادامه عطر مشک و جوز هندی احساس می شود و نهایتا به نت های پایه با رایحه خس خس، سدر، عنبر و وانیل ختم می شود.
ریو کالکشن به دلیل تولید عطر و ادکلن های با کیفیت که با قیمتی مناسب در بازار عرضه شده اند ،به محبوبیت زیادی دست یافته است .عطر وود بلک با غلظت ادوپرفیوم تولید شده و موجود است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ عطر مردانه ریو کالکشن وود بلک ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Rio Collection  وود بلک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود بلک ادوپرفیوم Rio Collection Wood Black EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
اسطوخودوس، مریم گلی و بخور
رایحه میانی
مشک و جوز هندی
رایحه پایه
خس خس، سدر، عنبر و وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-03-24

یه نسخۀ 15 میلش رو تهیه و تست کردم ، رایحش 70% شبیه مخلوط He Wood Rocky Mountain Wood و He Wood نسخۀ اولی با همدیگست بوی اولش خیلی تند و شبیه چوب خیس و شسته شده با پودر ماشینه ولی کم کم ملایم و متعادل میشه و بعد از یکی - دو ساعت همون بویی که گفتم میشه بعد از دو - سه ساعت حدود 80% شبیه He Wood Rocky Mountain Wood میشه و تا پنج - شش ساعت دیگه بطور ملایم ادامه داره و کم کم محو میشه بطور کل عطرای برند ریو کالکشن همشون همینطورن ، اولش بوی مواد شوینده و شربتهای مختلف و دارویی و گلاب و این مدل روایح رو میدن و بعد آروم آروم شبیه اون عطری میشن که اسمش روی اونهاست بوی خوبی داره منتهی بعد از یکی دو ساعت ، البته باز هم رایحش کاملاً مشابه نیست و در مقایسه با خود اصلش بوی شربت آلوورا با گلاب میده که کمی هم بوی چوب خیس همراهشه بعد از پنج ساعت کلاً رایحش میشه بوی چوب خیس و جنگل مرطوب که خوشبو هم هست ولی دیگه داره با پوست شما خداحافظی میکنه و میره به اتمسفر تا با یک چرخۀ چندین ساله برگرده به همون شرکت تولید کننده پخش بوی خوب و ماندگاری متوسط داره ، بزور و با ارفاق به این قیمت میارزه ولی من بشخصه نپسندیدم رایحه : 6 از 10 پخش بو : 8 از 10 ماندگاری : 7 از 10 ارزش خرید : 8 از 10 موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود Rio Collection Wood EDP For Men عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود Rio Collection Wood EDP For Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,354,000 تومان 1,384,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود ادوپرفیوم Rio Collection Wood EDP For Men کد 14036 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم