برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه بالدسارینی کانسنتری ادو کلن Baldessarini Concentree Eau De Cologne For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بالدسارینی کانسنتری ادو کلن Baldessarini Concentree Eau De Cologne For Men کد 10815 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه بالدسارینی کانسنتری ادو کلن Baldessarini Concentree Eau De Cologne For Men 75 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
3,162,000 تومان
%6 تخفیف
2,961,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه بالدسارینی کانسنتری ادو کلن Baldessarini Concentree Eau De Cologne For Men توسط دو عطر ساز مشهور به نام های «Jean-Mark Chaillan» و «Pierre Wargnye» فرمول بندی و در سال 2002 روانه بازار شده است.
عطر آلمانی Concentree با بوی شیرین، تند و خنکش برای فصول بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد می‌شود.
آقایان بزرگسال مخاطب اصلی رایحه میوه ای با عطر غالب نارنگی در Concentree هستند.
رایحه عطر کانسنتری با نت های پرتقال تلخ، نارنگی و نعناع شروع می شود و در میانه به نت های بابونه و بوته‌ی میخک میرسد و در نهایت ختم به نت های پایانی سرو کوهی، گیاه پاتچولی، تنباکو، عنبر و مشک می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه  بالدسارینی Concentree دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطرو ادکلن مردانه بالدسارینی کانسنتری ادو کلن Baldessarini Concentree Eau De Cologne For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
بهار، تابستان و پاییز
غلظت عطر
ادو کلن
رایحه اولیه
پرتقال تلخ، نارنگی و نعناع
رایحه میانی
بابونه و بوته‌ی میخک
رایحه پایه
سرو کوهی، گیاه پاتچولی، تنباکو، عنبر و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-12-16

فقط دوام کمی داره از لحاظ بو خیلی عالیه

1396-11-03

درود این مدلو از کانادا برام هدیه آوردن ،حرفی برای گفتن نداره و ماندگاریشم پایینه،کلا این برند حرفی برای گفتن نداره،چون یه شاخه جدا شده از هوگو باسه. بدرود

1396-10-01

به دلیل اینکه بوی خیلی آشنایی داشت زیاد ازش تعریف نمیکنم فقط همینکه : بوی خیلی قدیمی - معتدل رو به گرم - شیرین و شکلاتی داره اما اولش مقداری خنک و خوشبو و دلنشینه . در ابتدا با روایح خیلی خوشبو از نارنج - نعنا - کمی نارنگی - میخک که مقداری تند و تیزش میکنه و مقداری بابونه و کهربا شروع میشه و بتدریج تا نیم الی یک ساعت شیرینتر شده و روایح مُشک و کهربا مشخصتر میشن . در نهایت با مشخصتر شدن مقدار خیلی کمی روایح توتون و بابونه و همراهیه کهربا و کمی مُشک ، دیگه کاملا شیرین میشه و تشابه خیلی زیادی به شامپو شبنم خانواده یک کیلو گرمی پیدا میکنه و دو - سه ساعت دیگه ادامه داره . تست و نظر شخصی : رایحه : 9 از 10 - روایح ابتدایی - خنک و تند و تلخ و کمی شیرین - بسیار خوشبو . رایحه : 6 از 10 - روایح میانی - نیمه خنک و کمی شیرین و ملایم - ای بدک نیست . رایحه : 4 از 10 - روایح انتهایی - نیمه معتدل رو به گرم و خیلی شیرین و شکلاتی (شامپو شبنم خانواده) از این زرد رنگهای در سرمه ای . پخش بو : 5 از 10 - متوسط یک الی دو ساعت تا شعاع یک متری . ماندگاری : 5 از 10 - متوسط 4 الی 5 ساعت روی لباس نخی و 2 الی 2.5 ساعت روی پوست نیمه چرب . ارزش خرید : 6 از 10 - برای 90 میل . تست شده با سمپل اوریجینال : 5093 - 2015/04/03 با تشکر از ارشاکو .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم