برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه پری الیس 360 رد Perry Ellis 360 Red for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه پری الیس 360 رد Perry Ellis 360 Red for Men کد 10524 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه پری الیس 360 رد Perry Ellis 360 Red for Men 100 میل
نام تجاری:
3,812,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه پری الیس 360 رد Perry Ellis 360 Red for Men محصول سال 2003 است که توسط جین لوییس گرابی Jean-Louis Grauby طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.عطر مردانه پری الیس 360 رد رایحه ای خنک و شیرین و شرقی دارد که با نت های ترنج،پرتغال ماندارین،لیمو ترش،جوز هندی،پرتغال،دارچین و میخک آغاز و به نت های مشک،چوب صندل،نعنای هندی و ... ختم میشود.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه پری الیس 360 رد Perry Ellis 360 Red for Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ترنج - لیمو ترش - پرتغال ماندارین - پرتغال - جوز هندی - دارچین - میخک
رایحه میانی
تخم گشنیز - اسطوخودوس
رایحه پایه
سرو قرمز - مشک - چوب صندل - خس خس - گلسنگ - نعنای هندی
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-06

سلام.این عطر مشابه قیمت مناسب جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو هست و اگر با قیمت خوبی وارد و عرضه بشه ، فروش خوبی خواهد داشت ...

1399-01-14

درود مواردی که این چنین هستند اکثر این عطر ها هیچ کدوم در ایران وجود خارجی ندارند فروشگاه ما در قلب بازار تهران هست و دقیقا اشراف داریم چه کاری در بازار هست و چه کاری نیست کارهایی که نیستند موجود هم خودمون نداریم و اگر دقت کنید ذکر شده "در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود" یعنی کالا سفارشی هست و مشتری بخواد فقط برای شخص سفارش دهنده از خارج از کشور وارد میشود طبیعی هست کالای سفارشی همه هزینه هاش روی محصول میاد مثل هزینه ارسال هزینه گمرکی . اما کالاهایی که بصورت عمده وارد کشور میشود هزینه ارسال و گمرکی سر شکن میشود و قیمت دلاری محصول رو مشتری فقط پرداخت میکند به همین جهت این ها با هم فرق میکنند و نباید مقایسه شوند. موفق باشید

1399-01-14

قیمت این عطر زیر 25 دلار هست علی رغم اینکه قیمتهاتون در کل پایین تر از بقیه سایتها هست ولی در بعضی موارد، بخصوص عطرهایی که کمتر توی بازار هستن و سایتی تو ایران عرضه نمیکنه، قیمتهاتون به شکل قابل توجه بالاست.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم