برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه مدونا تروث اور دیر ادوپرفیوم Truth or Dare Madonna for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه مدونا تروث اور دیر ادوپرفیوم Truth or Dare Madonna for women کد 9595 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه مدونا تروث اور دیر ادوپرفیوم Truth or Dare Madonna for women 50 میل
  • عطر زنانه مدونا تروث اور دیر ادوپرفیوم Truth or Dare Madonna for women سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
5,789,000 تومان
دارای گارانتی اصالت کالا
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه مدونا تروث اور دیر ادوپرفیوم Truth or Dare Madonna for women عطر مشهور و معروف مدونا است که در سال 2012 معرفی شده است. طراح عطر مدونا عطر ساز معروف Stephen Nilsen است که دارای سابقه درخشانی در کارنامه عطری خود است. عطر Truth or Dare به همراه نسخه دیگری در همین سال معرفی شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. عطری فوق العاده نفسانی، اغواگر و وسوسه انگیز است که از عطر و بوی سحر انگیز گل ها و شگوفه های سفید الهام گرفته شده است. بطری عطر به رنگ سفید و ساده طراحی شده است و با ان حال زیبا و شیک است. در دو حجم 50 و 75 میلی لیتری ارائه می شود و شما می توانید با قیمتی مناسب یکی از بهترین و معروف ترین عطرهای مدونا را استفاده نمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه مدونا تروث اور دیر ادوپرفیوم Truth or Dare Madonna for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه مدونا تروث اور دیر ادوپرفیوم Truth or Dare Madonna for women  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج - یاسمن - گل مریم
رایحه میانی
یاس - بنزوئین - لیلی
رایحه پایه
مشک - کهربا - وانیل
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-12-28

بسیار خوشبو، بوی یاس کاملا حس میشه، ول ماندگاری خوبی داره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم