برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه کریستینا اگیلرا ادوپرفیوم Christina Aguilera for women edp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کریستینا اگیلرا ادوپرفیوم Christina Aguilera for women edp کد 7927 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه کریستینا اگیلرا ادوپرفیوم Christina Aguilera for women edp 50 میل
نام تجاری:
3,615,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه کریستینا اگیلرا ادوپرفیوم Christina Aguilera for women edp بسیار وسوسه انگیز و جذاب است. کریستینا اگیلرا خواننده و بازیگر آمریکایی مشهور است و عطر Christina Aguilera for women الهام گرفته از سبک و استایل اگیلرا می باشد. اغواگری و جذابیت دو اصل مهم در زندگی کریستینا اگیلرا است.
اولین محصول عطری این بازیگر مشهور با همکاری کمپانی «Procter & Gamble» در سال 2004 تولید شد که Xpose نام داشت و در سال 2007 به پرفروش ترین محصول این برند تبدیل شد. شیشه عطر زنانه کریستینا اگیلرا دارای تکه‌ های تور مشکی است که یادآور لباس تور مشکی «کریستینا» در کلیپ مشهور Mae West است.
ادو پرفیوم زنانه کریستینا اگیلرا عطری بسیار هوس انگیز می باشد و معنایی خاص برای بازیگر مشهور دارد. رایحه ی گرم و شیرین عطر کریستینا یک رایحه  خاص و منحصر به فرد است که می تواند در تمامی فصول سال همراه شما باشد.
رایحه غالب عطر و ادکلن زنانه Christina Aguilera نت های مرکبات می باشند. مرکبات، عطرها را سرشار از تازگی و شادابی می‌کنند. رایحه های مرکبات در نت‌های ابتدایی جای می‌گیرند و با استشمام آن‌ها حس لذت و نشاط به شما دست می‌ دهد و باعث سبکی روح و روان می‌ شوند.
ساختار اصلی عطر زنانه Christina Aguilera وانیل می باشد. ادویه وانیل بوی شیرینی دارد و هر شخصی که به رایحه ی شیرین علاقه داشته باشد عطری را انتخاب می کند که در ساختار خود وانیل دارد. عطر کریستینا اگیلرا در گروه بویایی گل های شرقی قرار دارد. رایحه های شرقی گلی گرم و شیرین بوده که با رایحه های گل یاسمن و نت های ادویه ای ترکیب شده است.
ترکیب نت های عطر و ادکلن زنانه Christina Aguilera به قرار زیر است:
نت های اولیه: انگور سیاه – نارنگی – نت های میوه ای – آناناس
نت های میانی: گل صد تومانی – آلو برقانی – گل یاس
نت های پایانی: وانیل – مشک - عنبر 

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه کریستینا اگیلرا ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درمورد عطر کریستینا اگیلرا Christina Aguilera for women edp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه کریستینا اگیلرا ادوپرفیوم Christina Aguilera for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
انگور سیاه – نارنگی – نت های میوه ای – آناناس
رایحه میانی
گل صد تومانی – آلو برقانی – گل یاس
رایحه پایه
وانیل – مشک - عنبر
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم