برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه والنتینو (ولنتینو) رزا اسولوتو ادو پرفیوم Valentino rosa assoluto EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه والنتینو (ولنتینو) رزا اسولوتو ادو پرفیوم Valentino rosa assoluto EDP for women کد 7228 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه والنتینو رزا اسولوت ادو پرفیوم  valentino rosa assoluto for women edp 80 میل
نام تجاری:
6,757,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه والنتینو رزا اسولوتو ادو پرفیوم Valentino rosa assoluto EDP for women در سال 2014 با همکاری حمید مرآتی کاشانی و اولیور کریسپ طراحی شده است.
رایحه شیرین و گرم عطر اسولوت در شب های خنک و سرد پاییز و زمستان بهترین و ناب ترین احساس را در شما ایجاد می کند که ناشی از وجود ترکیبات خالص همچون گل رز بلغاری، زعفران و تمشک است.
 طراحی زیبای بطری به شکل یک گل برجسته رز که به رنگ بنفش است می تواند یک هدیه بسیار عالی و فوق العاده برای دوستان شما و یا یک هدیه غیر منتظره برای همسرتان باشد.
رایحه تمشک، زعفران و رز اغاز گر شمیم دل انگیز رزا اسولوتو هستند که رفته رفته با شکوفه پرتقال و رز بلغاری در فضا پیچیده می شود. در نهایت می توان از نت های پایه با رایحه پرالین، نعناع هندی و نت های چوبی لذت برد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه والنتینو rosa assoluto دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه والنتینو (ولنتینو) رزا اسولوتو ادو پرفیوم Valentino rosa assoluto EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
شب های سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
تمشک، زعفران و رز
رایحه میانی
شکوفه پرتقال و رز بلغاری
رایحه پایه
پرالین، نعناع هندی و نت های چوبی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-05-25

با سلام از نظر بو واقعا خوشبوئه و پایه اصلیش رز هست، بوی گرم و شیرینی داره ماندگاری خیلی خوبی هم داره ، تا ساعت ها بوش میمونه می تونم بگم برای کسایی که عطر شیرین دوست دارند خیلی یشنهاد خوبیه من که خیلی دوستش دارم

محصولات مرتبط
7,792,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) والنتینا آسولوتو ادوپرفیوم Valentino Valentina Assoluto EDP for Women کد 592 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,364,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو دونا لیمیتید ادیشن فیوچر ادوپرفیوم Valentino Donna Limited Edition Feutre EDP For Women کد 10749 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم