برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو اتیمو ادو پرفیوم salvatore ferragamo attimo EDP for woman

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو اتیمو ادو پرفیوم salvatore ferragamo attimo EDP for woman کد 7098 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه سالواتور فراگامو اتیمو ادو پرفیوم  salvatore ferragamo attimo woman edp 50 میل
  • عطر زنانه سالواتور فراگامو اتیمو ادو پرفیوم  salvatore ferragamo attimo woman edp 100 میل
نام تجاری:
7,719,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو اتیمو ادو پرفیوم salvatore ferragamo attimo EDP for woman یک عطر جدید است که در سپتامبر 2010 طراحی شده است. رایحه عطر اتیمو ملایم و شیرین است و به خاطر ترکیبات خاص به کار رفته در ادکلن سالواتو فراگامو اتیمو برای تمام فصل ها مناسب می باشد. شیشه زیبا و طراحی مدرن و جذابی دارد. یکی از دیگر شاهکارهای سالواتور می باشد که با رایحه گلی معطر برای بانوان خوش پسند طراحی شده است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه سالواتور فراگامو attimo دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو اتیمو ادو پرفیوم salvatore ferragamo attimo EDP for woman را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,403,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو سیگنورینا (سینیورینا) الگانزا ادو پرفیوم Salvatore Ferragamo Signorina Eleganza EDP for women کد 2481 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
4,255,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سالواتوره فراگامو اف بای فراگامو پور فم ادو پرفیوم Salvatore Ferragamo F by Ferragamo Pour Femme edp for women کد 2742 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
3,477,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر ادکلن زنانه سالواتور فراگامو سیگنورینا (سینیورینا) ادوتویلت Salvatore Ferragamo Signorina EDT For Women کد 10672 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
3,191,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو سیگنورینا (سینیورینا) میستریوسا salvatore ferragamo signorina misteriosa EDP women کد 7102 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم