برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه بولگاری له جم نوراه ادوپرفیوم Bvlgari Le gemme Noorah EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بولگاری له جم نوراه ادوپرفیوم Bvlgari Le gemme Noorah EDP for women کد 6556 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه بولگاری نوراه له جمی Bvlgari Noorah Le gemme 100 میل
  • عطر زنانه بولگاری نوراه له جمی Bvlgari Noorah Le gemme سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
19,680,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه بولگاری له جم نوراه ادوپرفیوم Bvlgari Le gemme Noorah EDP for women در سال 2014 با رایحه ی گرم، شیرین و تند تولید و به بازار عرضه شد .
ادکلن بولگاری نوراه یکی از شش محصول نفیس و ارزشمند برند بولگاری با عنوان له جمی است که با همکاری طراحان طلا و جواهر برند بولگاری که هریک نمادی از سنگ های تاریخی و قیمتی هستند تولید و به بازار عرضه شد .
عطر زنانه بولگاری در غلظت ادوپرفیوم و با رایحه های گل لادن ، هل ، زنبق ، بنزوئین، بلوط ، نعنا هندی ، وانیل و تنباکو است که حسی سرشار از گرمی و نشاط را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد .
بهترین زمان استفاده از عطر Bvlgari Noorah Le gemme در شب های سرد سال است.
عطر نوراه دارای ترکیبی چوبی با عطر غالب گل زنبق است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه بولگاری Noorah Le gemme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه بولگاری له جم نوراه ادوپرفیوم Bvlgari Le gemme Noorah EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
شب های سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه پایه
گل لادن ، هل ، زنبق ، بنزوئین، بلوط ، نعنا هندی ، وانیل و تنباکو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
8,465,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن اسپرت زنانه و مردانه بولگاری او پرفیوم او د نویر Bvlgari Eau Parfume Au The Noir Eau De Cologne for women and men کد 6017 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,868,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن اسپرت زنانه و مردانه بولگاری او پرفیوم او د بلنک Bvlgari Eau Parfume Au The Blanc Eau De Cologne for women and men کد 6019 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,488,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بولگاری اسپلندیدا مگنولیا سنشوال ادوپرفیوم Bvlgari Splendida Magnolia Sensuel EDP For Women کد 14307 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم