برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر زنانه ورا ونگ پرینسس Vera Wang Princess for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه ورا ونگ پرینسس Vera Wang Princess for women کد 3621 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ورا ونگ پرینسس Vera Wang Princess for women 100 میل
نام تجاری:
4,500,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه وراونگ پرینسس Vera Wang Princess EDT for women در سال 2006 به بازار عرضه شد،محصولی مدرن با اکسیری جادویی و نشاط آور.عطر زنانه ورا ونگ پرینسس که مخصوص بانوان جوان با احساسات زنانه ی دوست داشتنی است،با رایحه ی شیرین سیب سبز،ماندارین تازه و زرد آلو و گرمی نشات گرفته از شکلات و عنبر بهترین انتخاب برای روزهای خنک بهاری می باشد. رایحه غالب وانیل را می توان از عطر زنانه ورا ونگ پرینسس به وضوح شنید. ادکلن زنانه وراونگ پرینسس یادآور عطر و ادکلن زنانه lily pad zara که دارای رایحه ای شیرین می باشد، است.
عطر زنانه Vera Wang Princess for women رایحه های زیر را دارا میباشد :
رایحه اولیه : سوسن آبی – سیب سبز - زردآلو - ماندارین
رایحه میانی : گل مریم – گل تیر - شکلات - میوه گوآ
رایحه پایه : وانیل - عنبر - نت های چوبی
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ورا ونگ پرینسس Vera Wang Princess for women  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه وراونگ پرینسس Vera Wang Princess EDT for women را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو تویلت
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-17

سلام من این عطر رو دوست دارم فقط تنها چیزی که کمی دلسردم کرد این بود که با اولین اسپری رو پوستم شیرینی زیادی حس کردم که برای من کمی زننده بود که فکر می کنم به خاطر وجود ترکیباتش هستش ، چون بعد گذشت چند دقیقه این شیرینی به اندازه شد و عطر بوی مورد پسند من رو پیدا کرد.

1396-08-25

من این ادوپرفیوم را از ارشاکو خریدم چون براساس یادداشت ها و بررسی هایی که کردم ادوپرفیوم مورد علاقه من بود . لحظه ای که روی پوستم اسپری کردم یک بوی آرامش بخشی برام داشت ، رایحه اش خنک و شیرین است و برای روزهای گرم سال مناسب است . اما من در روزهای سرد هم ازش استفاده کردم و خیلی خوب بود. ترکیباتش رو دوست دارم و به راحتی از روی بوش میتونم تشخیص بدم. بوی گل ها خوب به مشام میرسه ، رایحه گل عنبر بالای تمام گل ها وجود دارد و آنها را به خوبی ترکیب کرده . میتونم بگم میوه گوآرا هم در این ترکیب بوی خیلی خوبی داره. یادداشت غالب: گل، کهربا میانه: گواوا، مرکبات طول عمر: 4-6 ساعت

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم