برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ایوروشه فلاور پارتی ادوتویلت Yves Rocher Flower Party EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایوروشه فلاور پارتی ادوتویلت Yves Rocher Flower Party EDT for women کد 2591 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ایوروشه فلاور پارتی Yves Rocher Flower Party for women 50 میل
نام تجاری:
12,355,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ایوروشه فلاور پارتی Yves Rocher Flower Party EDT for women عطری خاص و منحصر به فرد و محصول سال 2010 کشور فرانسه است.
عطر زنانه فلاور پارتی بر خلاف نامش رایحه ای امیخته از عطر میوه های مختلف مانند مرکبات را داراست که غالب ترین رایحه، عطر میوه لایچی است. عطر زنانه فلاور پارتی دارای رایحه شیرین و ملایم و از نوع ادو تویلت است.
ادوتویلت ایوروشه فلاور پارتی انتخابی شاد وجذاب برای روزهای گرم سال است.
عطر زنانه  Flower Party دارای رایحه اولیه پرتقال - ماندارین است و در ادامه رایحه لایچی و عطر سحر انگیز گل رز به مشام می رسد. فیلیپ رمانو عطار فلاور پارتی عطر اشنای وانیل را به عنوان نت پایانی انتخاب کرده است.
رایحه ادو تویلت فلاور پارتی مشابه رایحه عطر و ادکلن زنانه ایوروشه Flowerparty by Night است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ایوروشه فلاور پارتی دارید آن را درقسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ایوروشه فلاور پارتی Yves Rocher Flower Party EDT for women رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
پرتغال - پرتغال ماندارین
رایحه میانی
لایچی - گل رز
رایحه پایه
وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-03-07

سلاااام این عطر خوشگل و کوچولو بوی خوشمزه و لطیف و شادی داررررره. به نظر من بیشتر بوی طبیعت داره و من واقعا بوش رو دوست دارم. غلظتش اندازه است و رایحه هاش به خوبی به مشام میرسه.

محصولات مرتبط
عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women
پیشنهاد ویژه محدود
2,565,000 تومان 2,660,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women کد 2584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم