برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ایورس (شامپاین) ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Yvresse EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ایورس (شامپاین) ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Yvresse EDP for women کد 2465 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ایو سن لورن ایورس  Yves Saint Laurent Yvresse 125 میل
نام تجاری:
73,956,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ایورس (شامپاین) ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Yvresse EDP for women که توسط Sophia Grojsman خلق شد، محصولی محصور کننده و کاملا ممتاز است که در سال 1993 به بازار معرفی گردید.
عطر شیرین و گرم ایورس مناسب برای فصل های سرد سال است و رایحه ای میوه ای دارد که همانند نوازشی لطیف بر روی پوست می ماند و دارای جذابیت وصف نشدنی است .
رایحه ی لطیف و شیرین شلیل ، هلو و زردآلو موجود در ترکیباتش بیش از بقیه ترکیبات ملموس بوده و اتمسفر شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. 
ادوپرفیوم ایورس با توجه به ظاهر جذابش به شامپاین نیز معروف است.
عطر Yves Saint Laurent در رایحه بالایی شامل زرد الو، زیره، هل ، نعناع ،شلیل، هلو و بادیان رومی و رایحه میانی‌ ترکیبی از بنفشه، زنبق، سرخالو، میخک، یاس ، دارچین ، گل برف و رز را در دل خود جای داده است.
رایحه ی پایه لوبان،خزه بلوط، نارگیل، خس خس، مشک، وانیل ،کهربا، سدر، جاوی و نعناع هندی را شامل می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ایو سن لورن Yvresse دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ایورس (شامپاین) ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Yvresse EDP for women را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1402-03-20

لطفا سمپل یا دکانت این عطر رو موجود می‌کنین؟

پاسخ فروشگاه:

درود
در صورت موجود شدن در سایت قایل سفارش خواهد شد 
با تشکر

محصولات مرتبط
18,840,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ایو سن لوران سوپریم بوکه ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Supreme Bouquet EDP for women and men کد 3305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم