برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه بریتنی اسپیرز ایسلند فانتزی ادوتویلت Britney Spears Island Fantasy EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بریتنی اسپیرز ایسلند فانتزی ادوتویلت Britney Spears Island Fantasy EDT for women کد 2437 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه برینتی اسپیرز  ایلند فانتزیBritney Spears Island Fantasy 100 میل
نام تجاری:
2,586,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه بریتنی اسپیرز ایسلند فانتزی ادوتویلت Britney Spears Island Fantasy EDT for women محصول سال 2013 سلبریتی بریتنی با رایحه میوه ای و شیرینی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در روزهای گرم تابستان است.
عطر Island Fantasy با بوی شیرین و خنک خود برای هدیه یا مصرف شخصی به بانوان شیک پوش و خوش سلیقه پیشنهاد می شود.
عطر برینتی اسپیرز به عنوان ورود به جزیره استوایی معرفی شده است که دارای رایحه غالب هندوانه است.
رایحه اولیه ترکیبی از رایحه های مرکبات، نارنگی، توتهای قرمز و هندوانه است و رایحه میانی گلهای یاسمن، بنفشه و فریزیا هستند که در ادامه به رایحه پایه مشک و نیشکر تبدیل می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه بریتنی اسپیرز ایسلند فانتزی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکوعطر و ادکلن زنانه بریتنی اسپیرز ایسلند فانتزی ادوتویلت Britney Spears Island Fantasy EDT for women رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
مرکبات، نارنگی، توتهای قرمز و هندوانه
رایحه میانی
یاسمن، بنفشه و فریزیا
رایحه پایه
مشک و نیشکر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-18

عالی من عاشق سری عطر های بریتنی هستم اولین بار دومدل ازین عطر هارو کادو گرفتم ک بوشون همیشه تو خاطرم بود الان پس از سالها تونستم اصلشو پیدا کنم ممنونم از ارشاکو

محصولات مرتبط
5,760,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بریتنی اسپیرز فانتزی انیورسری ادیشن ادوپرفیوم Britney Spears Fantasy Anniversary Edition EDP for women کد 2936 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,094,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بریتنی اسپیرز پراگتیو (پریروگتیو) ادوپرفیوم Britney Spears Prerogative EDP for Men and women کد 17443 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم