برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن زنانه Carolina Herrera Good Girl Dazzling Garden edp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن زنانه Carolina Herrera Good Girl Dazzling Garden edp کد 21647 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن زنانه Carolina Herrera Good Girl Dazzling Garden edp 80 میل
نام تجاری:
7,872,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن زنانه Carolina Herrera Good Girl Dazzling Garden edp از گروه بویایی گلی در سال 2023 راه اندازی شد.نتهای غالب در عطر کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن گل سفید، کاکائو  و یادداشت های تند گرم است که دارای رایحه ای جذاب مناسب استفاده چهار فصل بخصوص استفاده روزانه است.کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن به طرز جالبی پر جنب و جوش و در عین حال به طرز ظریفی تیره، پیچیدگی شکوهمند یک زن را با مجموعه ای از ترکیبات خارق العاده در بر می گیرد. درخشندگی و جذابیت زنانه کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن از خواص مسحورکننده یاس نشات می گیرد. در همین حال، سایه‌های تیره‌تر آن با رایحه‌های عمیق کاکائوی شاداب و تونکای مسحورکننده تداعی می‌شود. نشاط آنی گود گرل با بادام و قهوه تقویت می شود. یک روش جدید استخراج، گل سرخ را به شکلی بسیار ظریف معرفی می‌کند که به عنوان عنصر غیرقابل پیش‌بینی عطر عمل می‌کند و آن را با روانی و لطافت می‌بخشد. عطر کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن Good Girl منعکس کننده پیچیدگی و جذابیت بی دردسر خانه هررا است. 

نت های موجود در ادکلن کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن شامل:

  • نت بالا: یاس سمباک، گل سرخ
  • نت میانه: بادام
  • نت پایه: دانه تونکا، کاکائو، قهوه

ادکلن کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن زنانه از کالکشن Good Girl است و همگروه و هم رایحه با عطر کارولینا هررا گود گرل Carolina Herrera Good Girl است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه کارولینا هررا Good Girl Dazzling Gardenl دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن کارولینا هررا گود گرل دازلینگ گاردن زنانه Carolina Herrera Good Girl Dazzling Garden edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
دانه تونکا، کاکائو، قهوه
رایحه میانی
بادام
رایحه پایه
دانه تونکا، کاکائو، قهوه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
9,056,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کارولینا هررا گود گرل دات دراما کالکتور ادیشن Carolina Herrera Good Girl Dot Drama Collector Edition EDP women کد 17561 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,814,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کارولینا هررا گود گرل فنتستیک پینک ادو پرفیوم Carolina Herrera Good Girl Fantastic Pink EDP for women کد 16938 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,925,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کارولینا هررا وی آی پی 212 کلاب ادیشن ادو تویلت Carolina Herrera VIP 212 Club Edition EDT FOR WOMEN کد 6048 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم