برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه لاکوست لاگوست پور فیم اینتنس ادوپرفیوم Lacoste Fragrances Lacoste Pour Femme Intense EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه لاکوست لاگوست پور فیم اینتنس ادوپرفیوم Lacoste Fragrances Lacoste Pour Femme Intense EDP for women کد 17768 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه لاکوست لاگوست پور فیم اینتنس ادوپرفیوم Lacoste Fragrances Lacoste Pour Femme Intense EDP for women 90 میل
نام تجاری:
3,967,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه لاگوست لاگوست پور فیم اینتنس ادوپرفیوم Lacoste Fragrances Lacoste Pour Femme Intense EDP for women در سال 2018 از گروه بویایی گلی-چوبی مشک توسط الیور کرسپ ساخته و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است.

رایحه غالب از کارمل ، نت های چوبی و نت های پودری تشکیل شده است و مناسب استفاده روزانه و فصل پاییز است.

رایحه آغازین با عطر لطیف کارامل باز می شود و  با گذر زمان به آرامی جای خود را به گل بلغاری در قلب رایحه می دهد و اوج رایحه و نت های پایانی چوب صندل استرالیایی، مشک، سرو هیمالیا رخ می نمایند.

رایحه مشابه با عطر Lacoste Fragrances Lacoste Pour Femme Intense را می توانید با عطر زنانه Lacoste Pour Femme Eau De Parfum تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه لاکوست Lacoste Pour Femme Intense دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه لاکوست لاگوست پور فیم اینتنس ادوپرفیوم Lacoste Fragrances Lacoste Pour Femme Intense EDP for womenرا با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
کارامل
رایحه میانی
گل بلغاری
رایحه پایه
چوب صندل استرالیایی، مشک، سرو هیمالیا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,300,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه لاکوست ادو لاکوست ال 12 12 پور ال اسپارکلینگ Lacoste Eau de Lacoste L 12 12 Pour Elle Sparkling for women کد 10235 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم