برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه آنتونیو باندراس کوئین سداکشن ابسولوت دیوا ادوتویلت Antonio Banderas Queen of Seduction Absolute Diva EDT For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه آنتونیو باندراس کوئین سداکشن ابسولوت دیوا ادوتویلت Antonio Banderas Queen of Seduction Absolute Diva EDT For Women کد 16550 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه آنتونیو باندراس کوئین آو سداکشن ابسولوت دیوا ادوتویلت Antonio Banderas Queen of Seduction Absolute Diva EDT For Women 80 میل
نام تجاری:
2,637,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس کوئین آو سداکشن ابسولوت دیوا ادوتویلت Antonio Banderas Queen of Seduction Absolute Diva EDT For Women با ترکیبی از روایح بی نظیر میوه ها و گلهای بهاری و عطر خاص چوب حسی استثنایی و خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.
عطر زنانه آنتونیو باندراس در گروه بویایی مدیترانه ای گلی جزو عطرهای ترش و گرم محسوب می شود که می توان در فصول خنک سال مثل بهار و پاییز از عطر سحر انگیز آن لذت برد. 
عطر Queen of Seduction Absolute Diva در غالب کالکشن سداکشن از برند آنتونیو باندراس به نام هنرپیشه معروف سینما و با غلظت ادوتویلت در شیشه عطری خوش رنگ و جذاب طراحی و در سال 2018 روانه بازار شد.
رایحه غالب آن ترکیبی است از میوه های جذابی چون گلابی و پرتقال ماندارین که نت های اولیه آن را نیز تشکیل می دهند. در ادامه نت های میانی یاسمن، گل افتاب پرست، گل صد تومنی لطافت زنانه عطر را به رخ می کشند و در آخر نت های پایانی شامل پتچولی، بنزویین و صندل به مشام می رسند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه کوئین آو سداکشن ابسولوت دیوا دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس کوئین آو سداکشن ابسولوت دیوا ادوتویلت Antonio Banderas Queen of Seduction Absolute Diva EDT For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ترش و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای خنک
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گلابی، پرتقال ماندارین
رایحه میانی
یاسمن، گل افتاب پرست، گل صد تومنی
رایحه پایه
پتچولی، بنزویین، صندل
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,715,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس الکتریک بلو سداکشن ادوتویلت Antonio Banderas Electric Blue Seduction EDT for Women کد 3636 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,626,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن ادوتویلت Antonio Banderas Blue Seduction Splash EDT For Women کد 2296 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,869,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن بلو ادوتویلت Antonio Banderas Radiant Seduction Blue EDT For Women کد 13293 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم