برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه دلچی گابانا دلچه فلورال دراپس ادوتویلت Dolce&Gabbana Dolce Floral Drops EDT For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه دلچی گابانا دلچه فلورال دراپس ادوتویلت Dolce&Gabbana Dolce Floral Drops EDT For Women کد 15421 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه دلچی گابانا دلچه فلورال دراپس ادوتویلت Dolce&Gabbana Dolce Floral Drops EDT For Women 75 میل
نام تجاری:
5,237,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه دلچی گابانا دلچه فلورال دراپس ادوتویلت Dolce&Gabbana Dolce Floral Drops EDT For Women نمونه ای خاص و بی نظیر از عطرهای برند شناخته شده دلچی گابانا یا همان D & G است. کمپانی Dolce&Gabbana محصولات سری فلورال دلچه خود را در سال 2014 رونمایی کرد و یک سال بعد یعنی در سال 2015 اولین عطر از این گروه را با عنوان Dolce Floral Drops به بازار عرضه کرد که بسیار مورد توجه طرفداران این برند ایتالیایی قرار گرفت.
همانطور که از نام فلورال پیداست انواع گل ها، رایحه پایه ی این سری از عطرهای D & G است. در عطر زنانه دلچی گابانا رایحه غالب گل نیلوفر آبی است که با نت های گل پاپایا و شکوفه‌ی درخت پرتقال آغاز می شود و در میانه به نت های گل نیلوفر آبی و گل نرگس می رسد و در انتها به نت مشک و چوب ختم می شود که با عطری شیرین و خنک بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال و همچنین مصرف روزانه می باشد.
ماندگاری قوی و طراحی زیبای شبیه به گل شیشه‌ ی عطر Dolce Floral Drops برای شما و کسی که این عطر از شما هدیه می‌گیرد بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود و برای آشنایان با این برند تداعی کننده رایحه دلچسب عطر و ادکلن زنانه دلچی گابانا Dolce می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه Dolce&Gabbana دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه دلچی گابانا دلچه فلورال دراپس ادوتویلت Dolce&Gabbana Dolce Floral Drops EDT For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گل پاپایا و شکوفه‌ی درخت پرتقال
رایحه میانی
گل نیلوفر آبی و گل نرگس
رایحه پایه
مشک و چوب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,500,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس ادو پرفیوم Dolce Gabbana Light Blue Eau Intense EDP For Women کد 12498 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم