برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه اسکلاره ماریانا ادوپرفیوم Sclaree Mariana EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه اسکلاره ماریانا ادوپرفیوم Sclaree Mariana EDP For Women کد 14967 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه اسکلاره ماریانا Sclaree Mariana EDP For Women 85 میل
نام تجاری:
513,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه اسکلاره ماریانا ادوپرفیوم Sclaree Mariana EDP For Women عطری است بسیار خوشبو و زنانه و دارای غلظت ادوپرفیوم می باشد .
در گروه بویایی شکلاتی , میوه ای و چوبی , چرم طبقه بندی می شود و برای استفاده روزمره انتخاب مناسبی بوده و بویی کاملا بی نظیر و ماندگار از عطر خوش پرتقال و قهوه بر پوست و تنتان بر جای می گذارد. رایحه شیرین عطر مارینا آنقدر دلچسب می باشد که ذهن آدمی را درگیر بوی خوش خود می کند و همچنین گرمی عطر مطمئنا توجه تان را جلب خواهد کرد.
نت آغازین با رایحه میوه ای مانند نارنج شروع شده و فضا را لبریز از عطر شگفت انگیز میوه ای می کند و سپس رفته رفته در نت میانی بوی غلیظ قهوه و شکلات آشکار شده و طراوت و نشاط را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد و در نت آخر بوی چرم، چوب سدر بسیار محشر بوده و به وضوح می توانید رایحه ترواش شده را احساس کنید.
بطری عطر بسیار شکیل و زیبا طراحی شده و می توانید عطر را به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه اسکلاره Mariana دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه اسکلاره ماریانا ادوپرفیوم Sclaree Mariana EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
82 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج
رایحه میانی
قهوه و شکلات
رایحه پایه
چرم و چوب سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر و ادکلن زنانه اسکلاره کرفتی Sclaree Crafty EDP For Women عطر و ادکلن زنانه اسکلاره کرفتی Sclaree Crafty EDP For Women
پیشنهاد ویژه محدود
555,000 تومان 653,000 تومان
%15 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه اسکلاره کرفتی ادوپرفیوم Sclaree Crafty EDP For Women کد 14959 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم