برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لانکوم ایدول (آیدول) زنانه Lancome Idole

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لانکوم ایدول (آیدول) زنانه Lancome Idole کد 14729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه لانکوم آیدل Lancome Idôle For Women 100 میل
  • عطر و ادکلن زنانه لانکوم آیدل Lancome Idôle For Women 75 میل
نام تجاری:
5,463,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن لانکوم ایدول (آیدول) زنانه Lancome Idole در سال 2019 از گروه بویایی چایپر گلی به بازار عرضه شده است که از نت های غالب رز، مشک و میوه تشکیل شده است و با رایحه ی  شیرین و ملایم مناسب استفاده روزانه است.

عطر ایدول  زنانه اصل یک عطر بهشتی و آسمانی مناسب برای بانوانی جسور است که همواره می خواهند در زندگی به سمت جلو حرکت کنند و خودشان را ببینند که به یک شخص خیلی بزرگی تبدیل شده اند و می خواهند همه در جست و جوی آنها باشند و مهم تر از همه ، به او افتخار کنند.
عطر جدید زنانه و بسیار جذاب Idole با عطر بوی مدینترانه ای و گلی خود جسارت ها و توقعات یک بانو را به چالش می کشد. رایحه غالب عطر لانکوم ایدول از ترکیب گلابی آبدار و گل رز ، به بویی عجیب و غریب و کاملا لطیف و نرم می رسد و طبعی شیرین را به همراه دارد.
حضور زیبای گل رز ، رایحه ای عمیق و باور نکردنی از خود بر جای می گذارد که تمام روزها و کل فصول سال ، شما را در خود غرق می کند.
نت آغازین عطر ایدول زنانه  با عطر و بوی مرکباتی چون لیمو و ترنج آغاز می شود که رایحه ای شگفت انگیز و محبوب و چشمگیری دارد و اثر جالبی روی حواس می گذارد . هنگامیکه پس از استشمام بوهای زیبا ، کنجکاو شدید به نت میانی می رسید که فورا انفجاری از ترکیب نت های گلی مثل گل رز و یاس هندی پس زمینه را پر می کند و عطر و بویی فوق العاده زنانه ای را ایجاد کرده و همچنان ماندگار خواهد بود ، گل رز به عنوان بازیگر اصلی در عطر بوده و پس از اسپری روی پوست کاملا جلوه و خود نمایی می کند. سرانجام در انتها با مشک و وانیل شیرین غنی شده که سراسر عطر را به شکل هماهنگ و جذاب جمع کرده و پایان می یابد.
طراحی بطری عطر آیدل کاملا ظریف و زنانه است و می توانید در همه جا به راحتی باخود به همراه داشته باشید.

عطر ایدول از برند لانکوم از مجموعه Collections Idôle است و همگروه عطر  لانکوم ایدول له اینتنس زنانه Lancome Idôle L'Intense است که رایحه مشابهی نیز با یکدیگر دارند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه آیدول دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن لانکوم ایدول (آیدول) زنانه Lancome Idole را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم