برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه مارک جوزف بلیف بلک ادو پرفیوم Marc Joseph Belief Black EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه مارک جوزف بلیف بلک ادو پرفیوم Marc Joseph Belief Black EDP for women کد 14542 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه مارک جوزف بلیف بلک Marc Joseph Belief Black for women 100 میل
نام تجاری:
1,244,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه مارک جوزف بلیف بلک ادو پرفیوم Marc Joseph Belief Black  EDP for women یکی از عطرهای موفق و پرطرفدار برند معروف فرانسوی مارک جوزف است که در سال 2016 برای استفاده بانوان روانه بازار گشت. عطر Belief Black با رایحه ای شیرین مناسب استفاده در روزهای سرد سال می باشد. ساختار رایحه عطر بلیف بلک برگرفته از گل های شرقی است که استفاده آن حس بی نظیر طراوت و سرزندگی را به شما هدیه خواهد کرد.
به محض اولین اسپری عطر Marc Joseph Belief Black بر روی نبض خود شما قادر به احساس رایحه ی ملایم وانیل و سدر خواهید بود. این رایحه ی ملایم به تدریج جای خود را به رایحه ی لطیف گل رز و گل صد تومانی خواهد داد. با گذشت زمانی طولانی رایحه ی عطر بلیف بلک به سمت رایحه میوه هایی چون تمشک و توت سیاه سوق می یابد.
ظاهر زیبا و جذاب، و همچنین ماندگاری و سرعت بالای پخش بوی عطر Marc Joseph باعث شده است پیشنهاد ما به آن دسته از بانوانی که علاقمند به رایحه های گل و رایحه های شیرین شرقی هستند عطر مارک جوزف بلیف بلک باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه مارک جوزف Belief Black دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه مارک جوزف بلیف بلک ادو پرفیوم Marc Joseph Belief Black  EDP for women  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
چوب سدر، وانیل
رایحه میانی
گل رز، گل صد تومانی
رایحه پایه
تمشک، توت سیاه
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم