برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر و ادکلن زنانه برکورت فرح Brecourt Farah For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر و ادکلن زنانه برکورت فرح Brecourt Farah For Women کد 14374 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ست هدیه عطر و ادکلن زنانه برکورت فرح Brecourt Farah For Women 100 میل + 50 میل
نام تجاری:
10,098,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و ادکلن زنانه برکورت فرح Brecourt Farah For Women عطری است زنانه و گرم تند که در گروه بویایی شرقی تند قرار می گیرد که توسط امیلیه بوژ ساخته شده است.
رایحه ی غالب عطر برکورت فرح دارچین می باشد که برای علاقه مندان به این نوع رایحه ها عطر بسیار جذابی به شمار می آید. ادکلن Farah به دلیل بوی تند و گرمی که دارای برای فصول سرد پاییز و زمستان مناسب است.
شیشه ی Brecourt یک دست مشکی تیره می باشد که محتویات آن اصلا مشخص نیست و درپورش مشکی رنگی که به خوبی بر روی آن سوار شده اسن ظاهر شکوهمندی را برای این عطر رقم زده است.
عطر فرح از مانند باقی عطرها دارای سه نت بویایی ابتدایی، میانی و انتهایی می باشد که با توجه به عناصر به کار رفته شده در این نت ها می توانید به خوبی ببینید که این عطر متناسب با سلیقه ی شما و یا کسی که این عطر را از شما هدیه می گیرد می باشد یا خیر.
نت ابتدایی عطر زنانه برکورت فرح را ترنج، دارچین و بوته ی وحشی جاوی تشکیل داده است و عطار برای نت میانی آن از عناصر طبیعی مثل خرما، چرم، سدر و عسل استفاده کرده است در نهایت پس از مدت زمان نه چندان کوتاهی نت پایانی خودش را نمایان می کند که از دانه تونکا، لوبنا، نعنا هندی و مشک تشکیل شده است.
فروشگاه ارشاکو ادکلن Brecourt Farah را در یک ست با غلظت ادوپرفیوم در دو حجم متفاوت فراهم کرده است که می توانید از آن برای هدیه دادن و یا ست کردن با شخص موردنظرتان استفاده کنید و علاوه بر داشتن یک محصول بی نظیر تجربه ی یک خرید اینترنتی امن و آسان را نیز تجربه کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه برکورت Farah دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco.com ست عطر و ادکلن زنانه برکورت فرح Brecourt Farah For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل و 50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج، دارچین
رایحه میانی
چرم، عسل، خرما، سدر
رایحه پایه
دانه تونکا، نعنا هندی، مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم