برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه دی کی ان وای نکتار لاو DKNY Nectar Love For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه دی کی ان وای نکتار لاو DKNY Nectar Love For Women کد 14319 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه دی کی ان وای نکتار لاو DKNY Nectar Love For Women 100 میل
نام تجاری:
3,199,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه دی کی ان وای نکتار لاو DKNY Nectar Love For Women همانطور که از اسمش مشخص است شهد عشقی است بی نظیر که با هر بار اسپری شما را یاد خاطرات خوشتان می اندازد که هم اکنون از دریچه امن فروشگاه اینترنتی ارشاکو قابل خریداری است.
عطر زنانه دی کی ان وای نکتار لاو با ظاهر جالب و خلاقانه که دو پروانه روی سر و بدنه عطر مشاهده می شود و رنگ طلایی خاص عطر توانسته محبوبیت بسیاری در میان خانم های مشکل پسند پیدا کند و جلوه ی با شکوهی را به عطر داده است و نام برند که با رنگ مشکی رو بدنه طلایی هارمونی خاصی دارد.
عطر DKNY Nectar Love در سال 2017 توسط برند آمریکایی دی کی ان وای به بازار بزرگ عطر معرفی شد و توانست در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و مورد پسند خانم های خوش سلیقه ای باشد که می خواهند در جمع بدرخشند و با عطری ماندگار ظاهر شوند.
عطر زنانه دی کی ان وای Nectar Love با رایحه شیرین که بیانگر علت نام گذاری عطر می باشد که در ساختار آن بوی دلچسب میوه را احساس می کنید هم چنین در نت آغازین از رایحه های گریپ فروت، فریزیا، نارنگی ماندارین و شلیل استفاده شده است و در نت میانی آن رایحه آلو قطره طلا، گل برف و یاس به مشام می رسد و در آخر نت پایانی را با رایحه بهار نارنج، وانیل، مشک، موم و سدر احساس می کنید.
عطر زنانه وای نکتار لاو با غلظت ادوپرفیوم و حجم و قیمت مناسب در اختیار دوستداران عطر با رایحه شیرین قرار گرفته است و بی شک عطر دلخواه شما خواهد بود و جایگزین تمام عطرهایی می شود که تاکنون استفاده می کردید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه دی کی ان وای Nectar Love دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه دی کی ان وای نکتار لاو DKNY Nectar Love For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گریپ فروت ، فریزیا ، نارنگی ماندارین ، شلیل
رایحه میانی
آلو قطره طلا ، گل برف ، یاس
رایحه پایه
بهار نارنج ، وانیل ، مشک ، موم ، سدر
سایر مشخصات
مبدا برند کشور آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر زنانه دی کی ان وای گلدن دلیشس Dkny Golden Delicious Women عطر زنانه دی کی ان وای گلدن دلیشس Dkny Golden Delicious Women
پیشنهاد ویژه محدود
3,714,000 تومان 3,914,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه دی کی ان وای گلدن دلیشس ادوپرفیوم Dkny Golden Delicious edp for Women کد 2122 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم