برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه نینا ریچی رز اکستاز Nina Ricci Rose Extase For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه نینا ریچی رز اکستاز Nina Ricci Rose Extase For Women کد 14309 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه نینا ریچی رز اکستاز Nina Ricci Rose Extase For Women 80 میل
نام تجاری:
3,829,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه نینا ریچی رز اکستاز Nina Ricci Rose Extase For Women یکی از محصولات خوب و با کیفیت برند نینا ریچی می باشد که در سال 2017 توسط عطارهای زبده و کاربلد به نام های Francis Kurkdjian, Maia Lernout فرمولاسیون و طراحی شده است و در مدت زمان کوتاهی توانسته است نظر اکثریت مخاطبانش را به خود جلب کند.
رنگ عطر و بطری ادکلن زنانه نینا ریچی صورتی می باشد که الهام گرفته از حس لطیف زنانه می باشد از طرفی درپوش آن نیز به خوبی و با سایز مناسب بر روی بطری سوار شده است که به زیبایی آن افزوده است.
عطر Nina Ricci Rose Extase با ظاهری شکیل و پراکندگی خوب و ماندگاری قابل توجه بسیار مناسب هدیه دادن به خانم های ارزشمند زندگیتان می باشد.
 ادوتویلت زنانه اکستاز دارای رایحه ی گل میوه و وانیل می باشد و در گروه بویایی گرم و شیرین قرار می گیرد.
عطر زنانه ریچی رز با غلظت ادوتویلت و حجم مناسب عطری دلپذیر برای روزهای سرد سال و پاییز و زمستان می باشد تا از بوی گرم و شیرین آن لذت ببرید.
ادکلن نینا ریچی عطری از مبدا فرانسه می باشد که نت آغازین آن را رایحه ی آلبالو و توت قرمز تشکیل داده اند. پس از گذشت مدتی از اسپری کردن عطر بر روی نبض و یا لباستان متوجه بوی دلپذیر گل رز و تمشک خواهید شد.
و در آخر بویی که از این محصول پدیدار می شود رایحه ی وانیل، مشک و چوب عنبر می باشد که جز رایحه های محبوب بسیاری از افراد به شمار می آیند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه نینا ریچی Rose Extase دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر و ادکلن زنانه نینا ریچی Nina Ricci Rose Extase For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
آلبالو
رایحه میانی
گل رز و تمشک
رایحه پایه
وانیل و مشک
سایر مشخصات
کشور مبدا برند: فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم