برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ژان پل گوتیر اسکندل بای نایت Jean Paul Gaultier Scandal By Night

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پل گوتیر اسکندل بای نایت Jean Paul Gaultier Scandal By Night کد 14306 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه ژان پل گوتیر اسکندل بای نایت Jean Paul Gaultier Scandal By Night 80 میل
نام تجاری:
8,483,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ژان پل گوتیر اسکندل بای نایت Jean Paul Gaultier Scandal By Night عطری است شیرین با نت آغازین مرکبات و عسل شروع می شود و هنوز مرکبات در پس زمینه آن هست که نت میانی از راه می رسد با بوی گل مریم و سنبل هندی وقتی غرق عطر گل مریم شدید نت پایانی خود را نمایان می کند و با رایحه دانه تونکا، چوب صندل سفید و نعناع هندی به پایان می‌رسد.
عطر زنانه اسکندل بای نایت با ظاهری خلاقانه توانست نظر بسیاری از مخاطبان همیشگی عطر و ادکلن را به خود جلب کند که این خلاقیت بیانگر شگفت انگیز بودن رایحه آن است و با ظاهری صورتی و بدنه ای خوش فرم و خوش دست مناسب برای خانم های خوش سلیقه و خاص می‌باشد.
عطر Scandal By Night که در سال 2018 توسط برند معروف فرانسوی ژان پل گوتیر به بازار عرضه شد توانست در مدت زمان اندکی فروش فوق العاده ای را به جای بگذارد و هم اکنون می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی ارشاکو تهیه و از استفاده آن لذت ببرید.
عطر زنانه ژان پل گوتیر Scandal By Night با غلظت ادوپرفیوم و حجم و قیمت مناسب تهیه شده که برای روزهای سرد و استفاده در شب طراحی شده است و پیشنهاد می شود اگر به دنبال عطر خاصی می گردید می توان با اطمینان کامل گفت که این همان عطر است.
عطر زنانه ژان پل گوتیر اسکندل بای نایت شباهت بویایی زیادی به عطر ژان پل گوتیر اسکندل دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه Jean Paul Gaultier Scandal By Night دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ژان پل گوتیر اسکندل بای نایت Jean Paul Gaultier Scandal By Night را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
مرکبات، عسل
رایحه میانی
گل مریم، سنبل هندی
رایحه پایه
دانه تونکا، چوب صندل سفید، نعناع هندی
سایر مشخصات
مبدا برند کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ادکلن زنانه ژان پل گوتیرمادام Jean Paul Gaultier Ma Dame ادکلن زنانه ژان پل گوتیرمادام Jean Paul Gaultier Ma Dame
پیشنهاد ویژه محدود
7,258,000 تومان 7,658,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پل گوتیر مادام ادوتویلت Jean Paul Gaultier Ma Dame edt for women کد 633 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ادکلن  زنانه ژان پل گوتیه کلسیک سامر 2013 Jean Paul Gaultier Classique Summer 2013 for women ادکلن  زنانه ژان پل گوتیه کلسیک سامر 2013 Jean Paul Gaultier Classique Summer 2013 for women
پیشنهاد ویژه محدود
9,661,000 تومان 9,812,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن ژان پل گوتیه کلاسیک سامر زنانه Jean Paul Gaultier Classique Summer 2013 کد 1855 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,914,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پل گوتیر (گوتیه) اسکندل ا پاریس ادوتویلت Jean Paul Gaultier Scandal A Paris EDT For Women کد 17479 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم