برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا اولترا جویسی زنانه ZARA Ultra Juicy

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا اولترا جویسی زنانه ZARA Ultra Juicy کد 14299 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه زارا اولترا جویسی ZARA Ultra Juicy For Women 100 میل
نام تجاری:
2,074,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه زارا اولترا جویسی زنانه ZARA Ultra Juicy در سال 2019 از گروه بویایی گلی-میوه ای روانه بازار شده است نتهای غالب در عطر شا مل گل های سفید میوه و نتهای شیرین است که با رایحه ای شیرین و خنک مناسب روزهای گرم سال است.

عطر زارا اولترا جویسی با ظاهر ساده و  زیبا جز عطرهای بی نظیر و همیشه خواستنی برند اسپانیایی زارا می باشد این برند که کار خود را با پوشاک و زیوآلات آغاز کرد و توانست با سرعت بسیار زیادی به شهرت و محبوبیت برسد از سال 1999 وارد عرصه عطر و ادکلن شد و توانست در این زمینه هم محبوبیت و جایگاه خود را میان جوانان بدست آورد.
عطر زارا اولترا جویسی با رایحه بی نظیر گل دارای طرفداران بسیار زیادی است که با غلظت ادوتویلت و حجم و قیمت مناسب هم اکنون از دریچه امن فروشگاه اینترنتی ارشاکو قابل خریداری است. عطر ZARA Ultra Juicy بخاطر کیفیت بالایش مناسب هدیه دادن به کسی است که دوستش دارید.
عطر اولترا جویسی با ساختار میوه و گل با نت آغازین گلابی و نت میانی یاسمن و نت پایانی مشک جزو دسته عطرهای اعتیاد آور و گیرا قرار دارد و مناسب بانوانی است که رایحه گل را دوست دارند. عطر زارا با رایحه غالب گاردنیا عطری خنک و ملایم محسوب می شود که برای فصول گرم سال مناسب است.

نت های موجود در عطر و ادکلن زارا اولترا جویسی زنانه شامل:

  • یادداشت های بالا: گلابی ترنج
  • یادداشت های میانی: گاردنیا فریزیا یاسمن پیچ امین الدوله هلو
  • یادداشت های پایه: مشک سفید وودز سفید آمبروود

رایحه مشابه با عطر زنانه دلچه گابانا دی اند جی آنتولوژی ال ایمپرتریس Dolce&Gabbana D&G Anthology L'Imperatrice 3 را می توانید با عطر و ادکلن زارا اولترا جویسی زنانه  تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه ZARA Ultra Juicy دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زارا اولترا جویسی زنانه ZARA Ultra Juicy را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گلابی
رایحه میانی
یاسمن
رایحه پایه
مشک
سایر مشخصات
مبدا برند کشور اسپانیا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم