برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ایوس د سیستل میس رز لند Yves de Sistelle Miss Rose Land EDP for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایوس د سیستل میس رز لند Yves de Sistelle Miss Rose Land EDP for Women کد 14278 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه ایوس د سیستل میس رز لند Yves de Sistelle Miss Rose Land 100 میل
نام تجاری:
8,477,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ایوس د سیستل میس رز لند Yves de Sistelle Miss Rose Land EDP for Women با درب چندضلعی خاص و بدنه گرد و خوش دست و سایز مناسب دارای طرفداران بسیار بوده و با بهترین عطرهای روز دنیا برابری می کند.
عطر زنانه میس رز لند با رایحه شرقی  و گرم به علت به کار بردن ترکیب ادویه ها در این نوع رایحه باعث شده در اروپا و آمریکا طرفداران زیادی داشته باشد و همچنین باعث شده این گروه از عطرها جلب توجه زیادی در میان سایر رایحه ها داشته باشند همچنین برای فصول سرد سال پیشنهاد می شود.
عطر و ادکلن ایوس د سیستل Miss Rose Land با ساختار رایحه گل به محض اسپری شما را به باغی از گل می برد. در نت آغازین آن نارنگی ماندارین، لیمو و سرخالو را احساس می شود و بعد از زمان کوتاهی نت های میانی با بوی یاس، رز و فلفل از راه می رسد و نیامده جای خود را به نت های پایانی وانیل، نعناع هندی و کهربا می دهد.
عطر Yves de Sistelle Miss Rose Land که مناسب بانوان بوده با غلظت ادوپرفیوم و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی ارشاکو در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است تا از خریدی با کیفیت و قیمت مناسب در منزل خود لذت ببرید.
عطر و ادکلن زنانه ایوس د سیستل مبدا برند، کشور فرانسه است که همیشه پیشگام در عطر و ادکلن بوده و بار دیگر قدرت و توانایی خود در ساخت عطر را با مدل میس رز لند به نمایش گذاشته است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن زنانه دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ایوس د سیستل میس رز لند Yves de Sistelle Miss Rose Land EDP for Women  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنگی ماندارین، لیمو، سرخالو
رایحه میانی
یاس، رز، فلفل
رایحه پایه
وانیل، نعناع هندی، کهربا
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
سایر مشخصات
مبدا برند کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم