برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا فروتی زنانه Zara Fruity

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا فروتی زنانه Zara Fruity کد 14256 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه زارا فریتی Zara Fruity EDT For Women 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه زارا فروتی ادوتویلت Zara Fruity EDT  در گروه بویایی گلی-میوه ای قرار دارد و از کیمیا ترین عطر ها در برند خودش می باشد که دارای این نوع از رایحه از ترکیب میوه ها می باشد که بویی وصف نشدنی را به ارمغان می آورد.نت های غالب عطر زارا فروتی ترکیبی از مرکبات، رز و وانیل است و با رایحه ی خنک مناسب روزهای گرم سال است.عطر زارا مناسب برای روزهای گرم و حتی محل کار و مهمانی ها است عطری بسیار خوش رایحه و لطیف که در تمامی روز حسی خوب را به شما و اطرافیانتان هدیه می دهد.
ظاهر عطر زارا بسیار ساده و در عین سادگی زیبا می باشد که به راحتی درون کیف دستی شما جای می گیرد و می توانید با خود حمل کنید تا در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید.
zara از دسته عطر های لاکچری و شیک و از برندهای هالیوودی می باشد که توجه بانوان مد و سرشناس جهان را به خود جلب کرده است.
در زمان اسپری عطر زنانه فروتی روی پوست و روی نبضتان متوجه رایحه مطلوب گریپ فروت و سپس نت میانی رز و در نهایت متوجه رایحه بسیار لطیف نت پایانی وانیل، چوب صندل سفید و کهربا خواهید شد که رایحه چوب باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود.
خاصیت ادوتویلت عطر Fruity باعث پخش هرچه بیشتر رایحه عطر زارا می شود و به همین دلیل کمتر نیاز به اسپری مجدد عطر و در نتیجه بسیار با صرفه می باشد.

عطر زارا فروتی از مجموعه Collections Zara Woman است و همگروه با عطر و ادکلن زارا اورینتال زنانه Zara Oriental است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن زنانه زارا Fruity دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زارا فروتی زنانه Zara Fruity را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گریپ فروت
رایحه میانی
رز
رایحه پایه
وانیل , چوب صندل سفید , کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم