برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا رد وانیلا زنانه Zara Red Vanilla

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا رد وانیلا زنانه Zara Red Vanilla کد 14252 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زارا رد وانیلا زنانه Zara Red Vanilla 100 میل
  • عطر و ادکلن زارا رد وانیلا زنانه Zara Red Vanilla 180 میل
  • عطر و ادکلن زارا رد وانیلا زنانه Zara Red Vanilla 200 میل
نام تجاری:
2,086,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه زارا رد وانیلا زنانه Zara Red Vanilla در سال 2015 از گروه بویایی گلی- میوه ای به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است، عطر زار رد وانیلا از جمله عطر هایی است که رایحه بویایی آن گل است.
ادوتویلت  زارا رد وانیلا دارای رایحه غالب میوه، شیرینی و وانیل است و برای استفاده بانوان طراحی شده است و دارای رایحه ای گرم و شیرین است که بسیار مناسب برای روز های سرد می باشد رایحه آغازین عطر زارا رد انیل انگور سیاه است و مخصوص خانم های خوش پوشی که به زیبایی خود اهمیت می دهند. عطر زارا وانیلی Red عطر میوه ای و وانیلی است. zara بسیار مناسب برای زوج های عاشق و رمانتیک می باشد زیرا احساسات آن ها رو چند برابر می کند.
ظاهر این عطر از برند زارا بسیار ساده شیک می باشد و همچنین قیمت عطر وانیلی قرمز بسیار مناسب می باشد و به همین منظور جایگاه خاصی را بین خانم های معروف جهان به خود اختصاص داده است که جزء عطر های لاکچری و بسیار شیک می باشد. خاصیت ادوتویلت عطر زارا رد باعث پخش بیشتر رایحه عطر می شود و بسیار مقرون به صرفه می باشد.
عطر قرمز زارا از نت آغازی گلابی و زنبق و نت میانی وانیل و انگور سیاه و نت پایانی لوبیا تونکا، پرالین می باشد. با اولین اسپری عطر روی نبضبات متوجه بوی لطیف گلابی سپس وانیل می شوید و با گذر زمان متوجه نت پایانی عطر زارا رد می شوید.

عطرهای مشابه از لحاظ تشابه بویایی نزدیک ترین نسخه ها به یکدیگر هستند نه اینکه از روی همدیگر کپی شده باشند. رایحه ها، تنها از لحاظ نمایه بویایی بسیار نزدیک به همدیگر هستند، و نزدیکترین رایحه به عطر زارا رد وانیلا ، عطر و ادکلن زنانه لانکوم  La Vie Est Belle است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن زنانه زارا Red Vanilla EDT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه و زنانه زارا وانیلی رد ادو تویلت Zara Red Vanilla EDT for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 و 200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گلابی، زنبق
رایحه میانی
وانیل , انگور سیاه
رایحه پایه
لوبیا تونکا، پرالین ، پچولی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم