برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه لومانی اورجینال لاو Lomani Original Love For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه لومانی اورجینال لاو Lomani Original Love For Women کد 14238 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه لومانی اورجینال لاو Lomani Original Love For Women 100 میل
نام تجاری:
1,048,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه لومانی اورجینال لاو Lomani Original Love For Women با غلظت ادوپرفیوم و قیمت مناسب جزو بهترین های برند محبوب لومانی محسوب می‌شود که مبدأ برند فرانسه است.
عطر زنانه اورجینال لاو با درب بند بند و بدنه نیم دایره شکل از سایر عطرها متمایز شده و ظاهری زیبا و خلاقانه دارد که می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی ارشاکو تهیه و درب منزل خود تحویل بگیرد. بعد از مصرف عطر زنانه لومانی Original Love محال است دوست داشته باشید رایحه ی دیگری را تجربه و امتحان کنید. عطر لومانی اورجینال لاو عطر خاص و همیشگی شما خواهد شد و به شما رایحه عشق اصیل را هدیه خواهد داد.
عطر Lomani Original Love با رایحه شیرین و ساختار میوه، چوب و گل مناسب برای خانم‌هایی است که عاشق عطرهای شیرین و ملایم هستند که انگور سیاه، ماندارین و گریپ فروت در نت آغازی و گل یاس، گل صد تومانی ، سدر و آلو در نت میانی و مشک، عنبر و چوب صندل در نت پایانی آن احساس می‌شود.
عطر و ادکلن زنانه لومانی مناسب تمام ساعات و تمام فصول است که این امر موجب محبوبیت میان بانوان شده است. عطر و ادکلن Original Love بخاطر ظاهر متفاوت و زیبا یکی از محصولات خاص برند لومانی می‌باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر و ادکلن زنانه لومانی اورجینال لاو  را مشاهده می کنید.


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه لومانی Original Love دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن زنانه لومانی اورجینال لاو Lomani Original Love For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
انگور سیاه، ماندارین و گریپ فروت
رایحه میانی
گل یاس، گل صد تومانی، سدر و آلو
رایحه پایه
مشک، عنبر و چوب صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,677,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه لومانی ای بی اسپریت میلیونر اود گورمند ادو پرفیوم Lomani AB Spirit Millionaire Oud Gourmand Eau De Parfum For Women کد 11065 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
942,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه لومانی پاریس هدیه تهرانی لاو فور اور ادوپرفیوم Lomani Paris Hedieh Tehrani LOVE FOREVER EDP For Women کد 17206 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم