برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری مگنت لاین میس ویزاری Roberto Vizzari magnet line miss vizzari for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری مگنت لاین میس ویزاری Roberto Vizzari magnet line miss vizzari for women کد 13907 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری مگنت لاین میس ویزاری Roberto Vizzari magnet line miss vizzari for women 110 میل
نام تجاری:
1,662,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری مگنت لاین میس ویزاری Roberto Vizzari magnet line miss vizzari for women در سال 2019 توسط برند محبوب ویزاری تولید و به بازار جهانی عرضه شد .این عطر نسخه ای جدید از خانواده تازه متولد شده ویزاری به نام مگنت لاین است که در اوایل سال 2019 چهار نسخه از آنها رونمایی شد .
میس ویزاری رایحه ای گرم و تلخ دارد که حاوی نت های اولیه گل یاس و شب بو ،نت های میانی گل یاسمن ،زنبق و مریم و نت های پایه عنبر سائل ،سدر ،چوب صندل و مشک است .
برند ویزاری در سال 2013 در فرانسه متولد شد .این شرکت تا به حال تعداد زیادی عطر و ادکلن موفق را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است .به دلیل مقرون به صرفه بودن عطرهای ویزاری ،مصرف کنندگان زیادی در سارسر دنیا آن را انتخاب نموده اند .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری مگنت لاین میس ویزاری دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری مگنت لاین میس ویزاری Roberto Vizzari magnet line miss vizzari for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
110 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
رایحه اولیه
گل یاس - شب بو
رایحه میانی
گل یاسمن - زنبق - مریم
رایحه پایه
مشک - عنبر سائل - چوب سدر - چوب صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری کوکت Roberto Vizzari COQUTTE EDP for Women عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری کوکت Roberto Vizzari COQUTTE EDP for Women
پیشنهاد ویژه محدود
5,066,000 تومان 5,166,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری کوکت ادوپرفیوم Roberto Vizzari COQUTTE EDP for Women کد 13519 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
عطر زنانه روبرتو ویزاری دیپ نایت ادو پرفیوم Roberto Vizzari Deep Night Eau De Parfum for Women عطر زنانه روبرتو ویزاری دیپ نایت ادو پرفیوم Roberto Vizzari Deep Night Eau De Parfum for Women
پیشنهاد ویژه محدود
3,537,000 تومان 3,587,000 تومان
%1 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه روبرتو ویزاری دیپ نایت ادوپرفیوم Roberto Vizzari Deep Night EDP Women کد 10856 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم