برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج (امواج) ایمیتیشن زنانه اصل Amouage Imitation

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) ایمیتیشن زنانه اصل Amouage Imitation کد 13895 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه آمواج ایمیتیشن فور وومن Amouage Imitation for Woman 100 میل
نام تجاری:
10,620,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آمواج (امواج) ایمیتیشن زنانه اصل Amouage Imitation در اوایل سال 2018 میلادی روانه بازار جهانی شد که دارای یک نسخه مخصوص آقایان نیز با نام عطر و ادکلن مردانه آمواج Imitation است. عطر امواج زنانه ایمیتیشن به معنای تقلید است که این دو نسخه دقیقاً کپی و تقلیدی از هم هستند و هر دو عطر زنانه و مردانه با غلظت ادوپرفیوم در بازار جهانی موجود است .
عطر آمواج ایمیتیشن زنانه اصل  اماراتی با نت های یاس ،شکوفه پرتقال ،یلانگ یلانگ و رز آغاز می شود .در دل عطر و بوی حیرت انگیزش به نت های آلدهید ،شیرین بیان و انگور سیاه می رسیم اما همچنان نت های دیگری برای سورپرایز کردن شما وجود دارد که در انتها با آنها مواجه می شوید .نت های پایانی نعنای هندی ،چوب صندل و بخور هستند و در کنار سایر نت ها یک معجزه را پدیدار کرده اند .رایحه شیرین عطر زنانه Imitation با رایحه متمایز انگور سیاه در میان ترکیبات چوبی، امکان استفاده در چهار فصل سال را میسر ساخته است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه آمواج ایمیتیشن فور وومن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن آمواج (امواج) ایمیتیشن زنانه اصل Amouage Imitation را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
یاس - شکوفه پرتقال - یلانگ یلانگ - رز
رایحه میانی
آلدهیدها - شیرین بیان - انگور سیاه
رایحه پایه
نعنای هندی - چوب صندل - بخور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم