برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه تیری موگلر انجل گاردن آف استارز لا رز انجل Thierry Mugler Angel Garden Of Stars La Rose Angel EDP For women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه تیری موگلر انجل گاردن آف استارز لا رز انجل Thierry Mugler Angel Garden Of Stars La Rose Angel EDP For women کد 13336 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه تیری موگلر انجل گاردن آف استارز لا رز انجل Thierry Mugler Angel Garden Of Stars La Rose Angel For women 50 میل
نام تجاری:
3,566,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه تیری موگلر انجل گاردن آف استارز لا رز انجل ادوپرفیوم Thierry Mugler Angel Garden Of Stars La Rose Angel EDP For women نسخه ی دیگری از لاین انجل کمپانی تیری موگلر است که با رایحه ای شیرین در سال 2006 معرفی گردید .
عطر زنانه لا رز انجل از سری روایح باغ ستارگان موگلر است که توسط عطرساز مطرح ، الیور کریست ، با رایحه ای گل دار طراحی گردیده که با نت های همچون فلفل صورتی ، ترنج و دانه تونکا آغاز می گردد .
پس از اندک زمانی با ورد رایحه ی آلوی سیاه و گل رز ترکیب آغازین دگرگون شده و عطر دلنشین رز با قدرت در رایحه قرار می گیرد و این ترکیب تا پایان رایحه ادامه پیدا می کند .
نت های پایه عطر زنانه انجل گاردن آف استارز لا رز انجل را وانیل ، نعنای هندی ، شکلات تلخ و کارامل تشکیل می دهند که با ورود آنها به رایحه ترکیبی پیچیده و منحصر به فرد پدید آمده و با قرار گرفتن رایحه ی پاتچولی در کنار رز و همچین با وجود شیرینی کارامل و شکلات ، رایحه ی لا رز انجل به یک عطر رز و شیرین بی نظیر مبدل می گردد . 
ادکلن زنانه انجل گاردن آف استارز لا رز انجل تیری موگلر با غلظت ادوپرفیوم و رایحه غالب نعناع هندی تهیه گردیده و برای فصل های سرد یک انتخاب بسیار مناسب به شمار می آید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه تیری موگلر انجل گاردن آف استارز لا رز انجل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه تیری موگلر انجل گاردن آف استارز لا رز انجل Thierry Mugler Angel Garden Of Stars La Rose Angel EDP For women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
دانه تونکا ، فلفل صورتی ، ترنج
رایحه میانی
آلو سیاه ، رز
رایحه پایه
نعنای هندی ، وانیل ، شکلات تلخ ، کارامل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
12,700,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه تیری موگلر انجل سان اسنس بلو لاگن ادوتویلت Thierry Mugler Angel Sunessence Bleu Lagon EDT for women کد 1225 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم