برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی ادو پرفیوم Sarah Jessica Parker Lovely EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی ادو پرفیوم Sarah Jessica Parker Lovely EDP for women کد 1329 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی Sarah Jessica Parker Lovely for women  100 میل
  • ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی Sarah Jessica Parker Lovely for women  سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
2,220,000 تومان
%5 تخفیف
2,120,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(21 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی ادو پرفیوم Sarah Jessica Parker Lovely EDP for women در سال 2005 به بازار عرضه شد. عطر زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی با رایحه ی تند و شیرین برای مصرف در هر چهار فصل سال مناسب است رایحه غالب آن نیز مشک می باشد.
عطر Sarah Jessica Parker Lovely for women محصولی لطیف ، فوق العاده ، هوس انگیز و به یاد ماندنی است که توسط Laurent Guernec  خلق شد . ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی کاملا مدرن ، جذاب و دوست داشتنی اثری استثنایی و منحصر به فرد از کمپانی Sarah Jessica Parker  می باشد. رایحه ی مارتینی ، اسطوخودوس و نعناع هندی موجود در ترکیباتش به آن پویایی و جذابیت خاصی بخشیده اند و سمبلی از عشق ، نزدیکی و لحظات رمانتیک زندگی می باشد . عطر مشابه آن نیز عطر زنانه نارسیس رودریگز Narciso Rodriguez می باشد.
Sarah Jessica Parker Lovely for women ترکیبی از رایحه های زیر است:
رایحه اولیه : مارتینی - ترنج - اسطوخودوس عادی - پرتقال ماندارین
رایحه میانی : ارکیده - نعناع هندی – فلفل
رایحه پایه : مشک - سدر- نت های چوبی - کهربا سفید - نمک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر Lovely دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی ادو پرفیوم Sarah Jessica Parker Lovely EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-12-23

من عاشق این ادکلن هستم خیلی صبر کردم تا وارد بازار بشه الان که دیدم هست شاید باور نکنید ولی رایحه ش به مشامم میرسه

1396-07-26

ادوپرفیومی که ترکیب رایحه هاش به طور یکسان به مشام نمیرسه یعنی حس میکنم در آن اسطوحودوس کمی بیشتر از بقیه ترکیباتشه و من فکر نمیکردم اینطوری باشه

1396-07-16

من خیلی خوشحالم که این عطر وارد بازار شده است، این عطر واقعا عطر و بوی دوست داشتنی دارد . جذاب و لذت بخش است . ماندگاری طولانی مدتی دارد.

1395-09-19

man in atr ghablan dashtm alii bod khilii khoshbooo va dost dashtanie

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم